|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! 0,1 - 0,1 - 65 - 1,01 Nu är det gött att fara omkring i M 70. MVH /// Paap R |
netz |
Tro de´ja med dom värdena. Det är ju bara att gratulera :-)) |
|
? ----------------------- Min E30: Länk |
|
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
Paap har nog besiktat sin 750... /Mattias |
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
... och jag antar att de första två värdena är bromsverkan fram ;-D! /Mattias |
Paap Reeder |
Hej Vinkeltolvor! Co tomg = 0,1 Co 2500 = 0,1 HC 63 Lambda 1.01. Det är litet magiska siffror för tolvor som gått litet. Gjorde sedan ett oljebyte och tror att Hc sjunkit ytterligare litet. Jag har ju under mitt experimenterande med tändföljder och insprutarföljder säkert pumpat ner en och annan liter soppa i kattarna. Skall sedan sammanfatta allt man kan göra med boxar och kattar utan allt det inträffar som står på fiche och annorstädes. Det enda jag inte gjort är att pröva "att rycka en box" under gång. Går säkert även det ty vad händer om en säkring går...=> "rycka en box under gång". MVH /// Paap R |
netz |
Då är det dom siffrorna jag SKA ha när min motor är färdig fast då med ~20 i HC hehe :-DDD Min hobby! Länk V-12= 12 rätt! |
Paap Reeder |
Hej carfanatic! Såg först nu Ditt andra inlägg. "Det blir 10 armhävningar som straff för att ha hädat mina 4-kolvsok" .... he he. Skämt åsido --- jo nu går hon bra. Måste nu rulla minst 7000 mil felfritt innan det börjar bli någorlunda ekonomi i detta. Körde tidigare på std 225x16 men har nu bytt till TRX 245 x 415. Precis som min M535:a blir bilen spårigare men man kan säkert köra minst tretti nyck snabbare i en rondell. ......man kan inte få allt. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.