|
|
|
|---|---|
Manga |
Funderar på att köpa en 525 touring. Får man plats med en barnvagn på längden och en labrador bredvid? Mange |
Shady |
det borde gå alldelens utmärkt jag får in en barnvagn i min e34 sedan utan problem |
|
Hej Ja tror kanske det ska gå men bakluckan lutar ganska mycket, spän bara fast barnvagnen ordentligt för det är inte så roligt för hunden om den skulle komma i kläm för det blir nog inte så mycket plats över. Har en 540 touring och två hundar |
|
|
Hej. Jag är tveksam. Jag har en Australian Sheperd och är nästan i storleken som en lab (60 hög, 31kg). Jag har ingen barnvagn nu men har haft. Jag tror att OM det går så skulle hunden få klämma ihop sig ordentligt och är inte att rekomendera. Barnvagn + hund samtidigt ==> 7-sitsig VAN-model med uttagbara säten bak. Varför inte en Mitsubishi Spacewagon? /Gunnar /Länk |
|
|
Köpte min 530 av en som inte fick plats med vagn o jycke. Har själv vagn o det får inte plats mycket annat TYVÄRR!!! token |
|
|
Jag tror nog tyvärr att det kommer bli nog så lite plats över för jycken, såvida det inte är en tax eller liknande. Jag får precis plats med barnvagn och en stor resväska sen är det ganska fullt. |
|
|
Hunden (Doberman) får gått om plats. Skall barnvagnen in samtidigt blir det problem. Då får hunden trängas med passagerarens ben i framsätet. Kan tilläggas att för att vara en kombi är 5 serien VÄLDIGT liten. Har även en GOLF från -91, där jag får in mer än i BMW:n |
|
| Håller med, E34 Touringen är inte mycket större än Sedanen... Det som skiljer är att Touringen är lite lite högre, men det skiljer inte mycket... Dock är både Sedanen och Touringen väldigt djupa, så de är perfekta för Golfbaggar :-) E39 Touringen är något större... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.