|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad har du för storlek på däck och fälgar? Jag kan kolla det sen! Länk |
|
|
Abbe: Ja, bitvis gick det nog lite fortare än lagligt, men vägen där e ju så jävla kul att man inte kan hålla sig. Härligt att trycka ut häcken i kurvorna när det laddar fullt på trean.. jimpa |
|
Agge |
MNS_M3: Har 225-40-18 fram och 245-35-18 bak. Tack! MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Agge rullomkretsen är 1943 f och 1915 b orginal. Nu är den 1934 f och 1919 b. din hastighetsmätare kan inte visa fel pga hjulen ialla fall, om det nu är mätaren som visar fel. Du bor i sthlm väll..... Vi får väll jämföra på motorvägen någon dag, maila om du vill kolla. // Martin Länk |
|
|
jag la i 4:an när jag körde 12:98 och hade en slutfart på 176 som bäst och jag varva ca:8300rpm m3johan |
|
Agge |
MNS_M3: Mailar dig ikväll. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
fortsätter rullomkrets... Fel dimension kanske gör 2-4 km/h runt 140 inte 25 knyck använd räknaren på bmwpower under fliken diverse.... =) Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
14,89 @ 143,2 fick jag på Emmaboda. Jag anser att detta är en väldigt bra tid . Mvh Länk Länk |
|
Agge |
Mr Vanos: Har redan provat omräknaren fast hastigheterna stämmer inte ändå. MNS_M3: Har du fått mitt mail? MVH //Agge Min bil: Länk |
|
*Agge* Har inte fått nått mail! Länk |
|
Agge |
MNS_M3: Konstigt, gör ett nytt försök. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Jag testade min bil i dag.. Min bil gick i ca 175km/h inna varvstoppen slog i vid ca 7700 7800 lite svårt att veta! SÅ jag behöver antagligen inte lägga i någon 4;A änså länge ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.