|
|
|
|---|---|
|
Får en verkstad lämna återbud i sista minuten? Det kan man verkligen fråga sig. Hade bokat tid för längesen att han på Bavaria skulle kolla upp min bil för att ABS lampan lös. Han sa då att jag kunde komma in tidigare så han kunde göra en diagnos för att veta vad felet var. Sagt och gjort så åkte jag dit men då fick vi ingen kontakt med diagnostikenheten till ABS:n, märkligt tyckte han. Han rådde mig att åka med bilen till Wölkes eller BMW. Svaret på wölkes löd att ifall det är en givare som han gått sönder så kan styrenheten gå i "baklås" så man får kolla givarna manuellt. Åter igen tillbaka till Bavaria och berättade vad jag hade fått till svar och frågare ifall han skulle ta bilen endå(detta var ca 2 veckor innan). Vi kom överens om att han skulle felsöka på bilen på den dag som vi hade kommit överens om tidigare. Nu idag när jag hade fixat hyrbil, skjuts och allt det där så ringde jag till han o berättade att jag tänkte komma o ämna bilen. Efter ca 10 min ringde han upp mig och sa att han inte ville åta sig felet för att det skulle ta för lång tid att felsöka + att han hade så mkt och göra. dålig stil eller vad? Jag blev rätt så irriterad, kunde han inte ha kläckt det lite tidigare då? Jaja, nu har jag lyckats få tag på en tid nästa vecka hos BMW GBG så de ska felsöka och reparera. Behövde bara få ventilera lite ;) /Magnus | |
| Låter olikt honom faktiskt jag har alltid fått mycket bra service hos honom. Även om han hade väldigt långa väntetider för service ibland, särskilt sommartid vilket kanske för förståligt. Kort och gott, dåligt av honom att lämna återbud på så pass kort tid helt klart. Kanske var stressad? | |
|
jag har också fått bra service där innan när jag har servat maskinen men man blir ju lite ledsen när man blir bemött så. /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.