|
|
|
|---|---|
|
Undrar hur mycket jag skulle kunna sälja min 323 -86 4d för. Den har gått 21500mil, för ca. 1000 mil sen bytes kamaxeln + kamrem. 15" alu. med nästan nya däck på. Avgasstym bytt för ca. 1500 mil sen. Det finns lite rost i skärm kanterna. finns ingen under bilen. (Gotlandsbil) Väldigt fin org. bil. Färg: Vinröd, med något lila i.. Så vad kan man få för den?? | |
Jonas_L |
Jag skulle tro mellan 12-15k |
Shady |
skulle också chansa på nått sånt |
| Runt 10.000-12.000 kr | |
|
Med lite tur får du mer. Vet folk som nyligen fått 20k för E30 316... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Skulle oxå vilja ha lite funderingar om vad jag kan få för min! 87:a 16500 mil på mätaren svensks, bes o skatt -04 lacken behöver omsorg sen har jag rost framför förardörren nerevid skärmkanten. nya däck o fälgar behövs då de andra e stulna! Det finns bulor osånt men den går bra. Kan jag få 8000 för den? Linna |
|
|
ps den är eller ska vara diamantsvart nu är den mer matt !! =( Linna |
|
|
BmwLinna: Om du går ner ett par tusenlappar och du har vinterdäck (med eller utan fälg 14") så är jag jätteintresserad. Maila om det är aktuellt. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Kristian Larsson Är det min gamla 316i du syftar på?? =) Jepps, den fick jag 19.500 kr. Den var inte särskilt svårsåld. Röd 2-d -90 Briljantröd 14.000 mil v-däck lite rost på bakluckan. I stort sett orginal. Hade dock överdragsklädsel al'a Biltema. Ingick nya högtalare i framsystem, ingen CD eller nåt sånt. Anledning till att jag fick så bra betalt var antagligen för att den blänkte så fint =) |
|
|
Vilken årsmodell var din 316 *Real Power* Linna |
|
|
Real Power// Nope, denna var svart och gick för 19900... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
BMWLinna Står i texten. Det är en 90:a (uttagen 90.12.21) |
|
|
Sorry!! läste för snabbt!! Linna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.