|
|
|
|---|---|
|
Hej. Funderar på att åka till stockholm och titta på en 735 e23 1986. 18000mil svensk såld.Enligt försäljaren så fanns det nästan ingen rost på bilen.Bilen har automat och Ac som fungerar. Bilen hade några fel som att två fönsterhissar var ur funktion och att knapparna till AC ploppade ur.Begärt pris var 19000:-. Är det värt en tripp på tjugo mil? Mvh Micke V-ås | |
| Tja, E23:or växer ju knappast på träd. Är bilen så fin som försäljaren beskriver så kan det nog vara värt. Om det är en E23 du ska ha. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag har några E23:or och de är speciella tycker jag. En lagom stor bil med härlig körkänsla och bra utrustning och prestanda. Jag har själv övervägt att titta på aktuell bil men jag tycker att den är en smula dyr för att vara en "vanlig" 735:a. De får dessutom vara i ett extemt bra skick och ha varit körda frekvent annars rostar både bromsar och annat upp och elektronisk utrustning som t. ex elhissar och eltaklucka sätter sig. Delarna är dessutom tyvärr inte bland de billigaste till lite äldre BMW. Men det är säkert ingen kass bil. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
chrille70 |
BMW-beroende>>> Det var då det grymmaste vilken diger bilpark du hade då!!! =) Mvh Chrille |
chrille70; Jag måste upprätthålla mitt nick här ju! / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
BMW-beroende. Kul med så många bilar. Vad gör du med dem? Hur många har du i trafik? Har du en "relation" till var och en? Ska du sälja dem? Blir verkligen nyfiken och skulle gärna ha så många vagnar själv. Berätta, berätta... VH Robban |
|
Copy; för att försöka besvara alla dina frågor; Jag tycker för det första att själv ägandets glädje av dem alla är en fin känsla. jag har bara en åt gången i trafik, någon kan jag tänka mig att sälja men helst byta mot någon (om möjligt) ännu roligare BMW. Men de tar plats och kostar ju 35:-/år i registerhållningsavgift ;-)) / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.