|
|
|
|---|---|
| Har TV, navi, HK, CD växlare o hela skiten undra hur jag får ut det så ja kan se vad det finns för in och utgångar där bak? | |
|
Hej du! antar att du ska kolla vart antenningången sitter? jag kan tänka mig att du har den nya widescreen-skärmen..... Om du pillar bort ramen som sitter runt skärmen så ska där sitta skruvar i nederkanten, skruva bort dessa så ska hela enheten bara va att lyfta ut....... hmm, har sett bilder i nåt tidigare inlägg eller nåt nejl jag fått om hur man gör detta. Ska se om jag hittar det så ska jag mejla till dig....... V8 rockar fett! |
|
| Tänkte att det satt skruvar där... det vore kanon om du kunde fixa det! tack! | |
|
När det gäller E46 så funkar det inte att bara ta bort ramen. Du måste först ta bort dekorlisterna. Tryck på eject knappen sedan snabbt till bakluckan och bryta strömmen (annars stänger skärmen efter 15sek). Du kommer att se några skruvar, skruva bort dessa. Dra ut fläktutblåset (sitter benhårt, var mycket försiktig). Åk till Bmw och låna specialverktyg för att få ut skärmen. |
|
|
ZxD: har slängt över ett mejl till dig som visar hur skärmen ser ut när den är utplockad.....ska försöka skaffa bättre steg-för-steg bilder..... V8 rockar fett! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.