AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
452

Är det inte för jävligt?!

BeeMWe playboy
Här har man suttit i 1 år och letat efter den perfekta BMWn(förstabil för övrigt) åsså hittade jag den i somras. vad händer? Jo plastlillebrorsan kör in den i ett träd och gör den ramsne... Jag känner väldigt starkt för att slå honom blodig.

Någon som känner till nån som riktar ramar i Uppland?

Teknikens värld 1974
Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil.

(M)irc Dalnet #bmwpower
Grusse
Har han smällt 320:n? Sånna finns det fler av, så köp en ny, inte värt jobbet att hålla på och rikta.

BeeMWe playboy
Känns som den bilen var 1/3 av mina besparade pengar, den var oförsäkrad...

Teknikens värld 1974
Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil.

(M)irc Dalnet #bmwpower
32
255
328 Coupé
328i Coupé -97
Känner "torpeder" som kan åtgärda plastbrorsan för en av de återstående tredjedelarna;)
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Oförsäkrad? Du menar halvförsäkrad? Eller körde du värkligen helt oförsäkrat?

Jag skulle aldrig våga åka runt utan helförsäkring. Även om min bil inte är värd så mycket så är det mycket pengar för mig. Jag skulle helförsäkra alla bilar som var värd över 10 000:-.

Men det är klart. Min bil står på mamma och vi bor i lilla söderhamn. Då blir inte en helförsäkring så dyr...
sportsbmw
Det är väl bara att hiva fram mattpiskan och ge han vad han tål!

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
BeeMWe playboy
Den va avställd, lät honom köra på gården och på allén vid huset.

Teknikens värld 1974

(M)irc Dalnet #bmwpower
pjotor
Om den var besiktigad, kör in den i garaget, ställ på den och ring och ändra till helfösäkring. Hoppsan!!!!!!!!!!!!!
Pjotor....det är ju verkligen seriösa tips du kommer med! Jag trött på att betala för andra genom att min egen premie höjs!
beamer320
Torpeden frågar:
Är det frågan om hård- eller mjukplast.
Tråkigt hursomhelst.
BeemWee playboy, skulle tro att det kostar en slant att rikta hos en plåtverkstad, men du kan ju alltid lämna in den till en fordons karosseri skola och få det fixat nästan gratis,och gör dom fel så får dom göra om jobbet eller så får skolan stå för kalaset.

eller så säljer du den i delar. mvh jocke
Den kan inte vara ramsned, eftersom den inte har någon ram!! ;-)
Diesel_Power
Krascha han bilen så ska han väl för fan betala kalaset själv, du ska väl inte behöva betala för andras inkompitens som bilförare, annars ringer du väl bara å polisanmäler ungen, säger att han tog nycklarna ur nyckelskåpet lr nåt, sånt där man blir tokig på, var en polare till mig som låna bin bil, körde av hardyskivan, slog av alla växelstang, krökte kardan, slog hål i kardantunneln m.m lika kul det med

Turbo Diesel är det enda rätta
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.