|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan hälpa en polare som skall importera sin Porsche 993 Carrera 4? Hans försäkring i England går ut nästa vecka och bilen skall reggas i Sverige men det är omöjligt att få fram en besiktningstid. Har ringt och försökt få tag på ett återbud i flera dagar nu men det verkar helt omöjligt. Så om någon i Sverige har en tid bokat för registreringsbesiktning under den kommande veckan eller denna och kan tänka sig att tjäna en slant i hittelön så hade det varit väldigt uppskattat. Problemet är att han måste punga upp ca. 50000:- för en ny försäkring i UK under ett år och sedan tar det ett par månader att få tillbaka pengarna igen... Kanske finns det någon här som jobbar med bokningar och kan hålla koll efter en tid som blir ledig? maila på anders@ixiviv.com och/eller ring på 0709-993 959 om någon kan hjälpa till! Tack på förhand, Anders | |
|
Här i Stockholm är det ivf. inget problem. Fick en återbudstid idag och avbokade min ord. på fredag. Har testat att ringa dem ett par ggr. för att kolla om det fanns tider att få då min bil i dagsläget stått på svensk mark under 1v, och samtliga dagar har det funnits tider att tillgå. Tel. till tidsbokning i Stockholm är 08-726 72 00 Mvh. Patric Min 740: Länk |
|
|
Jag ringde dem precis och de sade att det var fullt. PJ, du känner inte för att sälja mig din tid? |
|
|
Tyvärr så har jag precis utnyttjat den (kl. 14.15). Men ring kl. 08.00 i morgon så skall de nog kunna skaka fram en tid åt dig. Låter lite konstigt att det skall vara så tvärkört när du är beredd att åka lite för att få det gjort. Lycka till ! Mvh. Patric Min 740: Länk |
|
|
Kan du när som helst? Var som helst i Skåne? Maila mig... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.