|
|
|
|---|---|
|
Undrar hur pass bra hardtopen till en z3:a egentligen är...Går den att använda under den svenska vintern för korta sträckor eller är det bara att lägga ned??? Tacksam för svar!!! | |
|
Henkebenke........ det finns innerklädsel att köpa till......tror jag.. PH |
|
|
Hardtopen har innerklädsel när man köper den. Jag har ingen egen erfarenhet av hardtop, men såvitt jag vet är den ett måste om man ska köra sin ögonsten vintertid, i mina ögon ett helgerån för övrigt. ///M |
|
|
Det var nog till cabben som det finns innerklädsel....tror jag PH |
|
|
Peter Hansson: Det stämmer bra det! Faceliftade Z3:an, dvs. 99/04-02/06 har det t.o.m. som standard. ///M |
|
Robot |
Har en hardtopp som fungerar ypperligt då temperaturen börjar kryp ner mot noll. Har inte kört vintertid men tror inte att du skulle frysa med en hartopp. Det blir lite mer ombonat och svenson bil med den på. Men jag tycker att de hardtoppar som finns på marknaden är några av de snyggaste som finns till cabbar. |
|
Hardtop är snyggt, hade jag haft pengarna vete 17 om jag inte köpt en hardtop och kört med alltid. Det blir en riktig liten coupe då. Önskehardtopen hade varit en BMW orginal med Hamanns pucklar på taket. Hamanns egen har lite liten ruta tycker jag. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Kan lova att du inte kommer att frysa om öronen med en hardtop. Den är isolerar både mot ljud och kyla, en mycket mycket klok investering om du vill köra bilen vintertid... nödvändig skulle jag vilja säga... | |
|
någon som vet om innerklädseln isolerar mot ljud och vad den kostar?? |
|
|
Har hört av ägare till bil med innerklädsel att det är stor skillnad på ljudnivån. Kostar 3500kr här, Länk Är själv lite sugen, men tycker det är lite mycket pengar. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.