|
|
|
|---|---|
Woodman |
Godis Rea: Länk |
| Inget REA pris kostar 750 kr st hos Motor Nord ordinarie pris | |
|
Snacka om att slumpas bort... 20% rabatt... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Woodman |
Men.....Det måste väl vara ett "kalasbra pris" för en komplett länklarm. skall man bara köpa spindellederna löst så kostar väl de ca: 250:-st Och då har man allt det trevliga pressarbetet kvar att se som en utmaning. (nästan omöjligt) Tror att Biltema ett tag sålde liknande kompletta länkarmar de kostade då 1,495:-st. |
|
Woodman// Stryk första ettan så har du biltemas gamla pris... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Grejen är väl att de prylar de har på bildelsimporten är tillverkade av samma som gör BMWs egna orginaltillbehör. Det innebär med andra ord att det är orginalgrejer vilket gör priset ganska överkomligt?? | |
|
Sen är det en sak till som gör att man vänder sig till Bildelsimporten, nämligen deras otroligt bra service och kund bemötande! Mvh Abbe Länk |
|
| Abbe, har dom? efter 1,5år så hade jag fortfarande inte fått mina dr skräck ventilfjädrar. Dom kanske försvann någonstanns på vägen ? | |
|
BMW original kostar c:a 1000 kr. Så att kalla det slumpas när det är 25% under BMW original... Nja... jag tycker det lutar åt marknadsföring typ ONOFF. /Mats |
|
|
Jag kan bara tala om min egen erfarenhet av de. De har varit ruskigt bra och tillmötesgående mot mig. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.