|
|
|
|---|---|
|
Jag och Johan ska ner och prova Hartges Z4 med M5 motor i: Länk Har ni BMW-vänner ngt förslag på upplägg av vad vi ska dokumentera / filma / testa? Förslag på sträcka nära Trier-området I Tyskland att rekommendera t.ex.? Toppfartstester kan ju bli svårt men vi får se vilka möjligheter som medges. Alla idéer välkomnas! | |
|
Jag är inte ALLS avundsjuk på er, jag lovar ;) Mitt största önskemål är att få höra MYCKET motorljud i filmerna! I övrigt har jag förtroende för dig och Johan, ni fixar säkert toppenmaterial. Lycka till och trevlig resa! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Gustav: Precis som nofx16 säger vi är inte alls avensjuka på er:)) draget från högre hasigheter+140 och uppåt är mera intressanta än 0-100km/h. 0-200km/h Hur den beter sig i den högra farterna +220km/h är det lika trevlig i dessa hastigheter som M3 Johann om någon har gott om erfarenhet där:)) |
|
|
Gustav: Verkar vara en rolig bil. Precis som Kalle så är jag inte speciellt avundsjuk ;) Åker ni ner för att prova endast Z4'an eller är det fler Hartge bilar som ska provas? Någon som vet hur mycket Hartges Z4 med M5 motorn väger? Trevlig resa! /Wille |
|
|
WilleW, den väger lite får man hoppas :) Det är inte några andra besök hos bilförädlare inplanerat. Hartge har inga H50 för provkörning, alla är sålda tyvärr. Men Z4 lär går bättre än H50. =-200 km/h på 14 s låter ju lovande :D |
|
|
Kul!!! Mitt egna heta tips på mycket underhållande körning är Moseldalen med dess serpentinvägar ovanför floden. Lär bli svårt att hålla igen på gasandet där :)))) Koblenz ligger i närheten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.