|
|
|
|---|---|
sledneck |
vart hittar man den filmen ???????????? kör så det ryker !!! |
| Den är både tråkig och polisen är fejkad. | |
|
Länk Klart som fan att snuten är fejkad. Inte så sannorlikt att man hänger på 3 proffskameror på kärran och åker runt i syfte att få snuthäng... Vilket dom iofs påstår om 2:an som tydligen kommer inom kort. Men filmen är helt ok och INTE speedad vad jag kan se/höra. Men den skall ses på storbilds-TV med ordentligt ljud, inte på en dataskärm! Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
|
GetawayInStockholm II finns för beställning på zatzy.com |
|
|
Hej. Visst var snuten fejkad i ettan, men det är det inte på nästkommande film. En kille hade visst hört en massa roligt i polisradion ang jakten (leken) med polisbilarna... =) Poliserna var inte glada... de blev intervjuade av en tidning senare.. :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
hehe helt jävla rätt åt snut kukarna!!!! D är fegt o släppa gasen! |
|
| Filmen suger och är inte värt att köpa! Polisen är Jocke Qvarnström. Och riktigt fort går det aldrig. | |
|
Ingen som vet vart 2:an finns att ladda hem??? -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Den lär säkert att ladda ned inom kort. Jag försöker att hitta den, men har inte lyckats hittils. Jag återkommer när jag hittat den. Mvh Tobbe |
|
|
Tjenare. Den släpps snart. Därför du inte hittar den.. =) I 2:an så gårt fort... filmad hastighetsmätare... 310 km/h.... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
gå in på zon.se och sen på motor sen på film och sen finns en jävla massa filmer där bla stockholm gateway /johan |
|
Sammy Lundin |
Filmjävlen är fejk. lampan på kaknästornet snurrar lika fort som snutens lampor i "Night rider" när vår kände baywatch stjärna "mitch" sladdar rundor i 250 miles i tät stadstrafik. SNABBSPOLAT så det skriker om det. och "snuten" med en hemmagjord spade och joggingbrallor..HA HA HA. då har Ligisto kanon klass på sinafilmer om jag får säga det själv.... Det är bara Jocke"vågar-knappt-visa-sig-ute-efter-detta-p.g.a-alla-vill-ha-pengarna-tillbax" Qvarnström som ville tjäna pengar. punkt slut MAX power |
| 2:an är dock icke fejkad :) | |
|
ehm ... är det som menas med en stockholmskörd bil Kör alla 08:or så vill inte jag köpa nån bil från huvudstan =) !!!!! Nos 325iM -89 |
|
|
Teaser!? Länk //BS |
|
|
Nä... Alla 08:or kör icke så :) Men som jag brukar säga. Bättre att varva ur motorn än att låta den "sota" igen :) Mvh Tobbe |
|
|
Sammy Plocka med en bärbar dator och spela upp filmen när du står så att du ser KUKNÄStornet, så kommer du att se att filmen ej är speedad (iallafall i den delen av filmen där tornet är med)! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.