|
|
|
|---|---|
|
Hej! tänkte skaffa vita blinkersglas till min lilla bil. fram glasen e inga problem att hitta, men var finns det till baklyktorna?? vore tacksam för hjälp. BMW 520IA -92 E34 | |
|
...sök på "blinkersglas"... /Gunnar /Länk |
|
|
Jackpot Bildelar AB - Göteborg Tel. 031-22 01 11 Ringög. 38, 41707 GÖTEBORG |
|
|
www.hova.com Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
| Skiljer det i utseende på BMW original vita blinkers och t.ex Biltema vita blinkers? Nån som vet? | |
|
Xtracrispy: Om jag jfr med de som satt original på min bil så tycker jag inte att det skiljer mycket. Det är riktigt bra passform på BT:s vita blinkers till E34, både fram- och sidoblinkers passar bra. |
|
| då kanske man borde testa biltemas där fram då... förresten tror ni det blir snyggt med vita blinkersglas på en vit E34? | |
| Det blir det, jag finner inget stiligt med gamla slitna orangea glas iaf :) | |
| okej... då så=) då får jag väl testa det... | |
|
Tackar, jag har nämligen en vit blinkers (bmw) och en rök färgad blinkers, inte så snyggt, tänkte komplettera med Biltema, det blir nog så då! :) Danke Vit bil +vita blinkers, det blir snyggt kolla in Länk |
|
| ja, den va fet=) ska börja göra min bil lite grymmare nu tänkte jag... vet dock inte var ja ska börja... blir väl lite styling till att börja med... o nya fälgar och så... sen vet man aldrig vad som hände=) tack för hjälpen!! | |
| Synd bara att bilen på bilden har skärmblinkersena på fel sida... Ser ni det? Höger och vänster blinkers ska byta plast :-) Jag har sett det på väldigt många E34! | |
|
Bilstemas/mekonomens blinkersglas till E34 har samma tillverkningsnummer som dom som jag köpte på bmw.. stod även "Hella" stansat på dom ;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
Säjer dem även färgade lampor på B-Tema eller? Vad kostar dem? Ser att det blir drygt 300kr för 2 st blinkers, vad tillkommer sen? Någon som vet? Man kan få hela paketet med glas+lampor från Malå för 529. SKulle vara intressant att veta vad det blir för totalsumma hos B-Tema. *BAWORAK* |
|
|
Biltemas sidoblinkers funkar kanon. Ville bara meddela det. Diff gör körningen roligare.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.