|
|
|
|---|---|
|
Detta e faktan har ang. bilen: Årsmodell: 1996 Mätarställning: 18.600 mil Färg: Vinröd metallic Karosseri: Sedan Pris: 79.900 kr Info: Airbag förare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Servostyrning, Yttertemperaturmätare, ACC, MM bild: Länk Kan de va värt 79,900?(visst, kanske man kan pruta lite men ändå..) Vet ngn prestandan på denna slags bilen? hur många hk o så..?? hittar inte så mkt info om 323a | |
|
Något slålt utrustad, men den är ganska billigt. Kommer sannolikt att bli kinkig att sälja då den verkar sakna SCHiin bla....samt att den har relativt höga mil.... /Simon på väg mot 2000 inlägg! |
|
|
Är de så viktigt med skinn i bilarna egentligen? Jovisst milen är rätt höga, men vad kan värdet ligga på en sådan bil(om man köper den) när milen ligger på 20,000..och som sagt utan schiin.. /Mert |
|
|
Min erfarenhet är att det är otorligt kinkigt att det "bara ska finnas" SCHiin i bilen för många. Ursprunget till det problemet tror jag är det utbredda beteendet/önskan att köpa beg bil som man köper ny bil...dvs man ska kunna få en bil med precis den specifikation man vill dvs rätt färg, utrustning, fälgar etc. /Simon på väg mot 2000 inlägg! |
|
|
Kolla modell guiden för info om prestanda o.s.v. 323i Effekt: 170 hk 0-100: 8 sek Toppfart: 227 km/h Tycker att det låter lite dyrt. Men är den i väldigt fint skick så. Bilhandlare brukar ju vilja ha lite mer för bilarna. |
|
|
Tror att jag lugnar mig me BMW köpet till efter semestern, dumt att ha den ståended i drygt en månad öppen för vem som helst att kladda och slå på :).. Va o kolla på bilen idag, jäkligt fin, ingen stereo dock, sen sa han eventuella vinterdäck..men inte säkert.. Priset gick ej diskuteras heller, tydligen ngn på BMWbörsen här på sidan som säljer den via bilfirma.. Sen är de som simon skrev, man vill ju ha en efter egen specifikation, vill ha en mörk bil, klart med redan påsatta fina fälgar.. Synd, ja som ville ha en BMW :), får vänta lite bara.. Stereo o däck = 10loppor till minst..(om de ska va ngt att ha) Tack för alla svaren däremot.. |
|
| Om inte SCHINN så iaf sportstolar i delskinn brukar funka utan problem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.