|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var jag kan hitta bakljussats "lexus-style" till min E30 -89?? // Engström | |
|
Har aldrig sett det, men skulle bli både förvånad om det inte fanns, men å andra sidan helt förstörd och ledsen om det fanns. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
hört att det ska va på väg i tyskland iaf. det finns ju klarglasblinkers (fram & sida) och strålkastare redan så... |
|
|
tror inte d finns sånna än.. va i tyskland för 3 veckor sen frågade efter sånna , d verkade inte finnas... |
|
|
Hoppas att det aldrig kommer!!! Smaken är som baken... lexus lysen på BMW är det absolut fulaste som finns, till och fulare än ögonlock! Mvh Abbe Länk |
|
|
Abbe: Tycker det är jätteskabbigt på alla BMW, fast till en kantig kaross som E30 så är det nog helt tvärdött skulle jag vilja föreställa mig. Varför förstöra linjerna för att väcka uppmärksamhet? Man syns även i en Trabant bara man har rollat den lysorange. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag håller med.... jag hoppas att ingen sätter på det. ______________________________ |
|
|
seriöst..vem f*n bryr sig om vad ni tycker? Han undrade om det fanns eller inte...in om vad ni tycker om dom. Mitt liv: Länk |
|
|
Jag är rätt övertygad om att det inte finns..ännu. Finns säkert några tyskar som byggt om Lexus glas till andra bilmodeller och passat in på e30'or. Tommy: seriöst..vem f*n som helst har väl rätt att utrycka sina åsikter även om de inte går hand i hand med andras åsikter. Även min åsikt är att Lexus lysen passar utmärkt på vissa japanska bilar, inte på BMW som är designade på 80 och 90 talet. Tack och hej /Wille |
|
|
Tommy: Med tanke på att jag tror att han gör detta för att folk skall tycka att hans bil är snygg så tycker jag i allra högsta grad att det är relevant vad andra tycker. Hade jag haft intresset att styla min bil hade jag absolut velat ha inputs från andra människor istället för att gräva ner mig totalt i min egen uppfattning. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag men tråden handlade in om vad andra tyckte. Då hade han säkert döpt tråden till te.x "Vad tycker ni om lexuslysen till e30" Mitt liv: Länk |
|
|
Det var ingen dåilig diskussion det här blev till slut... :) Tack för svaren i alla fall. Det är väl bara att avvakta och se när det kommer. Själv tycker jag förresten att lexusljus passar på nästan alla bilar som finns. Att bara styla bilen med ett par lexusljus är verkligen inte snyggt men om man gör lite annat också så tror jag det kan bli snyggt även på en E30. // Engström |
|
|
Tompis: Alla har (verkligen) inte samma smak. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Själv skulle jag vilja påstå att dom är snygga på det sätt att dom är klara i glaset. Dock gillar jag inte riktigt att dom är runda, det går inte ihop med en BMW riktigt. Runda lyktor fram =) Vad som verkar svårare att få tag på är riktiga klarglasbakljus utan runda lampor... (till E36 i mitt fall) Vore snyggt dock! // Björn |
|
|
det finns visst klarglasbaklampor till e 36. kolla in denna länk: Länk G-UNIT Länk |
|
|
Nu finns det väl lexus baklysen till E30? min kompis har köpt det men vart?? han sa Realcar men på deras hemsida hitta jag inget..?!?! vart hittar man Angelaeys te E30? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
gangsta_toth |
Så här ser dom ut: Länk |
| Herregud va pinsamt mycket det skär i originallinjerna. Inte ett rätt. | |
gangsta_toth |
Vackra är dom inte... Tycker att det finns roligare saker att slösa pengar på. Bensin tex?.. |
|
jojo fula som svin eller snygga som as......vart kan man köpa dom??? till E30 det var min fråga..... ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
| Förslagsvis på den adressen som står på sidan i länken: www.fk-automotive.de | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.