|
|
|
|---|---|
|
Vad är det för boxar och reläer som sitter där?? Självklart sitter motorstyrningen där och även centrallåsreläet har jag för mig ska sitta där.Vad är det övriga?? Jag har förutom "huvudboxen" en till metallfärgad box strax ovanför databoxen. Till vänster om den sitter en liten svart dosa. Till höger om den metallfärgade boxen sitter två relän, ett grått och ett gult (eller orange beroende på färguppfattning). Någon som vet vad som är vad? Vilket relä är till c-låset? | |
|
Jag tror inte jag har några relän i hanskfacket endast motronic boxen och abs boxen. C-låsenheten finns åtminstone inne a-stolpen ovanför högtalaren. |
|
|
Är ABS-boxen den jag kallar metallfärgad box? Den har ngn vit liten behållare på sidan också ser det ut som.... |
|
| Hoho!?!? Är det ingen som vet??? | |
| Hoho! ABS boxen är den metallfärgade boxen med en stor vit plast kontakt på sidan. | |
|
Ok, då är det bara 3 saker kvar.... ;) ABS-boxen kan ju ganska raskt räknas bort från mina problem eftersom abs:en inte används.... |
|
|
Tipsaren; Vet du var C-låsets olika delar är jordade? C-låsrelät, är det det där som sitter längst ner på A-stolpen nästan i nivå med golvet som inte går att komma åt!? |
|
| Japp, det är det rellät som sitter så fint inne i A-stolpen på v-sida ner till golvet! Även jordningen är gjord där inne! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.