AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.427

Har ni sett 2Fast 2Furious?

Sida 1 av 2
Visa användare
184
Beemer-Tompa
525ia Touring-01
Är det någon som har sett (the fast and the furious) efterträdare 2fast 2furious.
Jag och en polare var och såg den igår, vilken adrenalinkick. Viserligen ingen höjdare vad gäller skådespeleriet, men det var väntat. Vilka balla bilar bla några BMW och ett och å annat jänkgärn. Tänk och få betalt för att köra så som dem gör i filmen.
Någon som har några andra kommentarer om filmen?

Beemer-Tompa

*PLATTAN I MATTAN*
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Tycker filmen var skit kunde själv gjort den bättre..

----
Min FD,M3 DAYTONA
Länk
----
Nope har inte sett den men funderar på att se den, gillar ju ettan stenhårt. =)
Kör dom snabbt då i verkligheten? Var det inte ettan då de körde högst 70km/h när de spelade in filmen..?

Mvh/Soki

//Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader//

Roligt att se hur som växlar typ 18ggr på en raksträcka och när man få se mätaren så går det 120-130km/h....
för att inte tala om fulla rattutslag i maxfart och sedan fortsätta att växla och trycka på lite fler knappar så det brinner ur avgassystem.... En riktig skitfilm tycker jag.
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
hähähäh.. Doggeli: så ska en film sågas! :D
120-130 handlar nog snarare om mph.
Laddade hem den häromdagen och tyckte det var en helschysst bilfilm men handling som en amerikansk b-film från 80-talet.

Nää tacka vet jag bullit
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Starre, håller med dig.

Länk Bmwcs 3381

Länk NY
Ni har väl inte missat "the Transporter" ? rätt cool film som inledningsvis har en hel del bilaction med en 735:a

Fungerar perfekt hemma i soffan en slapp söndag..

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra kalender..
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
pcdoktor,

angående "Transporter" så tycker jag att början är riktigt snyggt filmad, underhållande och bra på alla sätt och vis. Därefter urartar den med en massa, i mitt tycke urlarviga, slagsmålsscener. Tyvärr lyckas inte Jason Strathams stundtals lysande skådespelarinsatser lyfta helheten och slutbetyget blir därför tyvärr bara tre kryssekerfälgar av 10 möjliga. :)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
Håller med Starre: Bullitt slår det mesta när det gäller bilfilmer...

Bullit, Vanishing Point och originalet av Gone in 60 seconds regerar!!

Jens
Klar besviken, första var mycket bättre.
Espen
crap...

-Eppe-
Born2XLR8
Ingen av filmerna är bra.. men man hade ju inte så höga förväntningar innan filmerna heller så..

The Transporter var däremot lite bättre!

/Jimmy
Länk
gangsta_toth
Offtopic, men var kan man få tag i dom äldre bilfilmerna? Bullit är den enda jag har sett i handeln. Förresten gick Vanishing point på fyran för typ en eller två månader sen. Tyckte inte att den var SÅ bra. Viggo är en bra skådis, men resten var ganska ointressant...
fr
309
frazzeribba
525i-sedan 92
bullit är ju bra men är inte biljaktscenen i ronin en av dom bästa????

Frazze

Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!!
gangsta_toth: du kanske hittar filmerna på imdb.com eller play.com

----
Länk

Motorjournalen är tillbaka i höst! :)
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
jag har sett 2f2f. tycker den var cool faktiskt. Inte lätt att göra en bra film som bara handlar om bilkörning ju. eller hur? men ja tyckte nog faktiskt att ettan va bättre. men men... så brukar det oxå vara ju :P

har osså sett The transporter. Att filmen börjar med en biljakt med BMW gör inte filmen sämre ju. Tycker den var jättebra. aktion från början till slut... ;)

-------
"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
The Transporter rekomenderar jag starkt till att se!! den killen vet hur man behandlar en BMW !! aiight

Linna
Ph
123
Phippi
e36 328i Cabrio 98'

Om man kollade lite nogrannare på de bilar som visas i filmen så ser man snabbt att 'Dados' (från DTMpower.net) gula M3 turbo som han ställde upp i Gumball med var med när alla bilar "flydde" ut ur hangaren.

Många häftiga åk. Speciellt de gamla muskelbilarna. Handlingen var väl sådär, men fullt acceptabel när man är skitbakis och bara vill slappa.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.