AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.629

BMW 318i E30

Sida 2 av 2
Woodman
Fjelliz: Den här superfräscha 325:an är din för endast: 13.900:-
Länk
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Men Woody, det där är ju auktioner som det är 13 timmar kvar på. Dom brukar rassla till på slutet och som Pelle P sa så är det inte heller säkert att säljaren säljer till de priserna.

Mr C
Woodman
Hur mkt sätter du....?
Fjelliz
Till att börja med så vill jag säga tack för en intressant diskussion! :)
Jag struntar i att man kan köpa 6 st 325:or i Tyskland för 8000 kr, jag vill bara ha en liten bil att köra omkring i... o sladda på vintern! ;) Men tack iaf för alla snabba svar!
Den här bilen e ju också "Norrlandskörd", vilket e ett stort plus för mig.

Förresten, vet nån vad ett luftfilter ger? Bättre respons på gasen?

MVH/Erik
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Jag vill nog mest påstå att ett konfilter ger ett "fränare" ljud!
Om du kan och vill meka med maskinen, så finns det som sagt möjlighet för större effekt utag i den m10 maskinen.
Fjelliz
Okejj... om ljudet blir fränare så ska jag definitivt skaffa ett sånt! Vad kostar det ungefär, o vart kan man beställa?

Jag e inte så tekniskt lagd o jag har tummen mitt i handen, så har du nåt tips på "basic trim"? Vill ha en rolig bil utan att behöva meka i flera timmar...

Förresten, kanske en dum fråga; men vad står "M10" för? :)
M3-Mackan
Fjellis, vet du inte att M3an är till Salu nu till veckan. Slå till roligare första bil hittar du inte ;)

-Mackan-
Fjelliz
Haha javisst, jag hämtar den imorrn... okejj? :)
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
tyckte oxå 8000 var lite mycket köpte min 318 i -88(3 år sen) mycket fin service bok sv-såld 17000 mil blåmettalic alufälgar gick kanon ingen rost för 10500 då fick jag vinterdäck till den!

Mvh/ Daniel

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.