|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Woodman |
Fjelliz: Den här superfräscha 325:an är din för endast: 13.900:- Länk |
|
Men Woody, det där är ju auktioner som det är 13 timmar kvar på. Dom brukar rassla till på slutet och som Pelle P sa så är det inte heller säkert att säljaren säljer till de priserna. Mr C |
|
Woodman |
Hur mkt sätter du....? |
Fjelliz |
Till att börja med så vill jag säga tack för en intressant diskussion! :) Jag struntar i att man kan köpa 6 st 325:or i Tyskland för 8000 kr, jag vill bara ha en liten bil att köra omkring i... o sladda på vintern! ;) Men tack iaf för alla snabba svar! Den här bilen e ju också "Norrlandskörd", vilket e ett stort plus för mig. Förresten, vet nån vad ett luftfilter ger? Bättre respons på gasen? MVH/Erik |
|
Jag vill nog mest påstå att ett konfilter ger ett "fränare" ljud! Om du kan och vill meka med maskinen, så finns det som sagt möjlighet för större effekt utag i den m10 maskinen. |
|
Fjelliz |
Okejj... om ljudet blir fränare så ska jag definitivt skaffa ett sånt! Vad kostar det ungefär, o vart kan man beställa? Jag e inte så tekniskt lagd o jag har tummen mitt i handen, så har du nåt tips på "basic trim"? Vill ha en rolig bil utan att behöva meka i flera timmar... Förresten, kanske en dum fråga; men vad står "M10" för? :) |
M3-Mackan |
Fjellis, vet du inte att M3an är till Salu nu till veckan. Slå till roligare första bil hittar du inte ;) -Mackan- |
Fjelliz |
Haha javisst, jag hämtar den imorrn... okejj? :) |
|
tyckte oxå 8000 var lite mycket köpte min 318 i -88(3 år sen) mycket fin service bok sv-såld 17000 mil blåmettalic alufälgar gick kanon ingen rost för 10500 då fick jag vinterdäck till den! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.