AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.910

7-serie träff Knivsta Lörd 26/7 kl.12.00

Sida 2 av 3
Scheckheft
Hej, Soki jag har akt ca 500 mil innan träffen. Nagon välputsad bilo kommer inte att visas upp.

Mvh
Scheckheft

Ang. träffen så var jag dit upp igår för att kolla läget, verkar lungt förutom att en kontainer hade placerats i hörnet av pplatsen=/ fast den stör nog inte. Några uppgifter på vilka som garanterat kommer?

Mvh/Soki

7 serie träff 26e Juli Länk

Scheckheft
Hej, ni som är osäkra; kan ni skriva en rad om ni kommer på lördag? Bara så att vi vet hur många vi blir.
Soki, åker till Uppsala imorgon. Hör av mig då.

Mvh
Scheckheft

CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Tjena!

Minst 80% chans att jag dyker upp.
Det ska mycket till att jag uteblir, men man vet aldrig vad som dyker upp när man minst anar det.

Något nummer jag ska ringa/SMS:a om jag uteblir så ni inte står och väntar?

Mvh CLiFF
kommer inte till maten ,men ca kl 13.00 an jag va där om ni inte hunnit åka iväg, hur länge e ni kvar på matplatsen?

Länk
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Jag måste tyvärr utebli från träffen nu på lördag, då min fru tydligen hade bokat något annat sen en lång tid tillbaka. Detta hade jag så klart glömt bort (vilken toffel man är ;). Hoppas att Ni får bra väder och att vi syns på någon anna träff längre fram.
Brostuge träffarna samt de som i sommar gett sig ut på tune' är jag ivf. frekvent besökare på.

Mvh. Patric

Min E32/38:a Länk

Scheckheft
Hej, vi träffas i Knivsta kl 12.00 för att sedan åka till Hammergården för att äta där. Jag sa till dem att vi kommer ca. 13.15. Om det är något brådskande kan ni nå mig på 070-3307019.
Vi ses på lördag

Mvh
Scheckheft

Du har fått mail.

Roni:

Antar att du menar mötesplatsen? Bör väl vara kvar där runt 13.00 ifall d inte är snöstorm ute ;o) el va säger ni andra?

Mvh/Soki

Oj då du hann före mig sheckheft. Jaså d gör väl inget ifall vi blir någots ena el? Tar ju trots allt en stund att ta oss ut till Hammerskog.

Mvh/Soki

svardska
hur långt är det till knivsta från norrtull?

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
5 mil

// Lazze
Länk
svardska
Ok jag ska försöka tvätta hotrodden och dyka upp, jag ska nämligen titta på en "bil" i Märsta kl 11 så det kan väl passa antar jag.

Väl mött!

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
Hejsan,

Vill tacka alla (få) som kom till träffen, det var trevligt, fint väder, härlig Herrgårdsmiljö, god mat, fina vägar, fina bilar.....

Jag lägger snart ut bilder från träffen.

Mvh // Lazze
Länk
Lazze:

Få som var där hur många var där?
Starre:

Jag själv bara...hehe, närå jag lägger ut bilder snart.

// Lazze
Hej!

Det var trevligt idag!!

Tack till er som kom och tack till mig själv för att jag inte lyssnade på vad vädergubbarna sa och fixade ordning bilen ändå. =D

Hinner kanske få ihop en sista träff för året nångång runt September ifall intresset finns.

Mvh/Soki

Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Hej pöjkar.

Verkligen ledsen att jag inte kunde vara med och hoppas ni hade trevligt. Ber om ursäkt för att min SMS-gateway knasade och SMS-spammade er :-|

// CLiFF
CLiFF:

Mm trodde att du gått o blivit knäpp hos svärmor när det femte sms:et ramlade in. =)

Mvh/Soki

Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Hallå igen..

Lazze: lade du ut några bilder?
Jag som inte kunde vara med är nyfiken!!

// CLiFF
CLiFF,

Vill först konsultera konsulenten och några till ang. bilder.
Upp kommer dom, bara en fråga om var.
f.ö det blev inte så mycket fota av när så få kom.

// Lazze
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.