AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.492

Frågor om GÄVLETRÄFFEN som var den 28:de...

Sida 2 av 2
Visa användare
61
J_boy
323i-85
Carpimp:..hehe...Ja bor ju i helsingborg som ligger ca 20 minuter från där vallåkra träffen hålls...men ett tips...kom ner på fredagen så du kan vara med på cruisingen på lördagen för det e det som e det roligaste med vallåkraträffen...fetefullt med massa brutala o stylade o snabbad bilar i stan o gatorna e kantade med folk mitt nere i centrum..o sen e det rejäly med många som raddar upp sina bilar på ett ställe som kallas statena ...en typ av samlingsplats för alla biltokiga...det e mina egna erfarenheter iaf=)

BMW-There ain't no substitute...
Visa användare
61
J_boy
323i-85
eller iof...det beror på vilken dag som vallåkra träffen hålls på...men det brukar vara på en söndag o så e det cruising på lördagen...det e iaf dagen innan vallåkraträffen som e roligast=)

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag har varit nere på Vallåkra träffen i 5 år nu. Jag hyr alltid en stuga i 1 vecka. Träffen är alltid på en söndag. Och lördagen är ju hur brutal som helst. =) Synd bara att polisen förstör hela tiden med sina flygande besiktningar. Men det brukar vara kul i alla fall.

M.

Länk
Visa användare
61
J_boy
323i-85
Jag är övertygad om att lördagen e en av dom fetaste cruisingarna i sverige...alla typer av bilar av alla typer av märken e där...supror o alpinor o m5:or o m3:or o sånt e en vanlig syn....o va mer...jo...får inte glömma JoCCes super evo...usch sikket jäkla monster det e=)

Visa användare
61
J_boy
323i-85
carpimp: var hyr du stugan då?

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Vi hyr en fet bondgård i åstorp. Ligger ju lite utanför. Men ni hör nog säkert alla fester ända in till Helsingborg. Hehe... Men vi pyser runt i stan varje kväll. Och i år så blir det i alla fall M535:a ner.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.