|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Hmm.. de där mercorna från brabus och amg går som attan, men de är faktiskt inte alls roliga att köra. Tycker jag alltså... om jag inte hade råd med en e46 m3:a (och det har jag ju tyvärr inte) skulle valet för mig bli att slänga på en kompressor från ESS på min 328:a eller på en 330. Fast de pengarna finns ju heller inte för tillfället :-/ Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
hehe kom till LANDSKRONA o fota e36 cabbar dom 5 ni ser ser ni 58ggr i timmen hahah!! dom bara kör runt o runt!! tar ca 2 min att köra runt centrum hehe!! Linna |
|
| Audi TT: Brukar inte du grina för att folk alltid blir griniga när du postar inlägg? Minns en hela världen är emot mig tråd, men är det så konstigt när det enda du gör på forumet är att provocera folk? Dessutom är det knappt 25 olika m3or på bild i googles bildbank, utan samma bilder om och om igen så vad är din poäng? | |
|
Audi TT: Nu var det inte bilar från nätet som efterlystes utan bilder tagna på stan under en begränsad tid. |
|
|
Jag vet tänkte bara va lite rolig... ;) Erkänn att det va lite roligt när ni klickade på länken. MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
chrille70 |
Skitkul... /Chrille |
|
Audi TT: Nej. |
|
|
Audi TT; Om man ser på din presentation av dig själv så tycker jag att du har lagt in dig i en intressant nisch - får du någon konkurrens?... F.ö. tycker jag inte att det är synd om dig, då du verkar trivas i rollen som "bad guy"? Personligen tycker jag att det är kul att du är med, då det här ändå "bara" är ett diskussionsforum och alla åsikter är lika mycket värda, och då är det ibland intressant att ha djävulens advokats röst med i spelet... |
|
|
Sani: Helt rätt för tunnel-sende är beroende framkallande. Och i senaste SIFO undersökningen så låg ju BMW ägare på topplistan under "Jag älskar BARA min bil" undersökningen. Ända anledningen till att jag la in goggle länken va för att få mig ett gott skratt samt kanske bjuda på några. Erkänn att den passade rätt bra till tråden. MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
Visst var det skit kul!!!! :/ ______________________________ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.