AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.335

Billigare alt till M3 E46?...

Sida 3 av 4
Brabus är en tillverkare.... dom är reggade som det... så det är inte problemt... frpgan är om Svergie tycker att dom gör för små serier.

3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
E38B12:
Tycker du att dessa bilar (med undantag för Viton) är fula; ifrågasätter jag din designkänsla.
Att få till en så snygg bil, med så små mått, som A-klass är inget annat än en bedrift...anser jag då.
Tur att vi har olika bilar att välja mellan?
Jag tycker också att MB har lyckats en hel del med dagens designspråk.... jag menar att den nya SL är ju helt uderbar.

Variant Highline -06
307 XT -03
dansguru, hur gick det med fotandet?

/Johan

dansguru:

Ja hu rmånga såg du med kameran?
E38B12; E-klass Coupé?

Jens
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Han fotade så många att minneskortet pajade så det blev inga bilder ;)))
mackan325
Intressant tråd, även i malmö har en markant ökning av E46 M3 märkts senaste 6mån numera ser man åtminstone en om dan.
mackan325:

Du kanske åker samma väg som han som har den enda m3e46 i malmö:))
15-20 kanske var rätt mycket i överkant?
Jag går igenom stan (Östra station -> Norrlandsgatan) varje vardag, till och från jobbet. Visst ser man en e46 M3 rätt ofta, men inte så ofta...
Skulle vara kul om det kom något svar på frågan som Starre ställde:
Länk

/Wille
WilleW:

Verkar inte vara någon som vågar sig gissa?
hjulet
Såg en Brabus med CLK-kaross till salu hos en handlare i Ystad för nåt år sedan, minns inte om det var hos Autoselect eller hos Auto-Classica... Eftersom den såldes som en Brabus och inte som en MB antar jag att det inte enbart var kosmetiska förändringar gjorda. I så fall bör det ju inte vara några större problem att ta hem en dylik....
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
hjulet; japp, det var c ett och ett halvt år sedan - och dom begärde 495000:- ! (För en likadan som denna)
Cribba
Gillar helt klart m3an mer, men de låter överdrivet dedär me 10-15 st på en timme...knappast !

Mvh Christian

Min förra bil Länk
Ja... nu vill vi se lite bilder.....

Drive it like you hate it...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Återigen ett givande och meningsfullt inlägg av vår DKW kollega Audi TT! Tack för att du lägger ut en länk till googles bildsök!
"Ja... nu vill vi se lite bilder....."

"Han fotade så många att minneskortet pajade så det blev inga bilder"

"Ja hu rmånga såg du med kameran?"

Förlåt då acey... Vad tycker du om dom här trevlig och givande inläggen? Har du ingen torsdags humor eller?

MVH Patrik

Drive it like you hate it...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.