|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Märker i tråden här att det är fler än jag som upplevt detta besynnerliga syndrom. Fick dock ett litet tips av min granne om vilka det kan vara då han sett dessa personer repa andra bilar på gatan samma natt. Konstigt att inte polisen visste om detta. Nu är i alla fall skadeanmälan och kopia på anmälan skickad så nu är det bara väntans tider på vad räkningen kommer att hamna på. Vad tror ni dom gör ? Lackar dom bara en sida eller blir det illa när det är metallic ?? (lazerblå metallic) Om nu hela bilen behöver lackas vad skulle det kosta och brukar försäkringsbolagen gå med på sådant när det ändå e en 9år gammal bil med 19000mil på mätaren. Era synpunkter på detta mottages varmt. Andreas |
|
|
måste inflika en liten grej jag också: en av polarna som är v***o-bög var VÄLDIGT noga med att påtala att bmw 3-serien (e21-e46) hade sämst resultat hos besiktningen, det var en av dom lokala blaskorna som hade publicerat de uppgifterna, men ändå fanns det modeller som var sämre än 3-serien (kom inte ihåg). någon vecka senare läser jag en lista över de brandfarligaste bilarna och finner då att volvo ligger högt bland de tio brandfarligaste bilarna (tror att det var 3 st av volvos), påtalar detta för kompisen och han säger: stå inte och ljug för mig sådär, jag försöker visa det men han letar snabbt igen bmw e39 som ligger jä****t långt ner och börjar håna bmw för brandfarliga, men om vilken bil har det varit på svt:s insider, just det ja den brandfarliga volvon!!! Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
|
Lider med Micke.H. Jag nästan lika stora problem med min syrra, som åker runt i en Ford Sierra 87:a p.g.a skulder till fogden. Så fort hon får möjlighet pratar hon skit om mig och min familj. Hon tycker precis som Mickes bror att jag skall betala hennes skulder, hon har väl iaf skaffat skulderna själv. En vanlig kommentar när vi kommer till mina föräldrar (det är endast där vi träffas) är: Nu kommer idioterna och skall glänsa med sin(a) bil(ar). Saken blev väl inte direkt bättre när jag skaffade Ferrarin och 745:an, men jag har slutat bry mig och tycker bara att det är ynkligt det hon håller på med. |
|
|
520'n ser lite malplacerad ut bland dina övriga bilar, D_D ;) Du kanske kan skänka den till din syrra så blir hon nog lite vänligare ska du se ;) *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.