|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Om man tittar åt en bil för ca 50000kr då som ska ha allt o lite till, vad får man då? Kan man ta bortåt 50' för en 535i -89? Tänkte passa på att fråga, skriver även några rader om bilen i fråga så man har nåt att gå efter: Svensksåld 535i -89 med 17" AC hjul (fina däck). Lätt trimmad motor med annan kam, filter och chip... Delvis M5 inredning, svart skinn & all el plus en dyr feting stereo (ska ha kostat förra ägaren ca 35000kr)... Allt finns det kvitton på, bilen har tre ägare och är pedantskött, ej vinterkörd senaste åren. Låter det som den optimala 535i eller? jag tycker det bara det är värt pengarna! Vad säger ni? Och jag har inte haft livlig fantasi, bilen är som jag beskriver... |
|
|
Verkar inte helt enkelt att få ut 50 KSEK för en sådan bil, men man kan ju alltid försöka.... /Simon på väg mot 2000 inlägg! |
|
| Tycker oxå att 50 loppor låter mycket, beror ju iof på vad det är för stereo och vad man är villig att betala för den. Att den kostat förra ägaren 35000 säger inte så mycket eftersom begagnade bilsteroprylar som är några år är ganska iskalla att sälja och man inte rear dem väldigt mycket...en svensksåld 535 -89 är annars ett väldigt bra köp ;o) | |
| Hej, jo tycker också 50-55 är mkt för den bilen, ska kolla på den så fort jag får råd, får väl bjuda honom 45-48 om den är gjymt fin eller vad tycker ni verkar "lagom"? Stereon var ett par år så några 35 kan man ju inte värdera den till, 15 kanske? dock har jag så mkt fin bilhifi så jag har inte så mkt för att få med det, mest skönt att det sitter grejer i bilen så man slipper den biten i sommar! Fälgarna ska ju självklart vara äkta vara (AC) för att det ska vara något, ska ha kostat runt 30 nya så det bör väl ha vart äkta eller vad kostar/kostade AC 8,5*17" med fina 255/235? Sen bör väl bilen vara 110% rostfri/felfri osv för att man ens ska kunna drömma om 50000kr? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.