|
|
|
|---|---|
| första annonsen blev bortagen tydligen.... jevlar du hade sån motor o låda.. e du intresserad av att sälja svänghjulet till mig eller så kan vi byta ( för jag har en från 87 ) så kan du få lite pengar emellan eller nåt... nån annan som har svänghjul från 325-86 som jag kan köpa , det är akut.... | |
|
Jag har svarvat på det för att anpassa till min koppling men om man tar det svänghjulet du har o borrar i ett stift så borde ju saken vara biff. Var har det gamla svänhjulet tagit vägen? /Per |
|
| gamla svänghjulet sitter på en annan bil som jag inte har längre.. jag har ju inte sett hur svänghjulet ser ut så jag vet inte men kan du förklara lite mer om det där borra i stift.. vilket stift?? | |
|
Du har ju 2 givare på sidan av svepet eller hur? 1 givare känner av kuggen på kuggkransen och ger varvtalet. Den andra givaren känner av en 6mm pinne som sticker ut från svänghjulet en bit och ger vevaxelposition. Om man tar ett vanligt svänghjul och modifierar det med ett stift på rätt ställe borde det funka /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.