AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
495

Arrrrgh! Påkörd!

pe
86
pericsso
328i -98 E46
Jo, som rubriken lyder så blev jag idag påbackad. Fattar inte, han lägger i backen och börjar backa och SEN tittar han över axeln. Och jag stod still bakom honom.
Helt och hållet hans fel och det förstod han mé, skrev på alla papper och så också så det blir nog inga problem men det är ju så j***a tråkigt. Förstå gången för mig, körkort i tolv år så man ska väl skatta sig lycklig att det inte hänt oftare.
O det jäv.... är ju att han hade drag på sin bil som gick rakt in i min framskärm, inte en skråma på hans bil.

Ville bara skriva av mig, nu tar jag en öl så kanske det känns bättre snart.

Trevlig helg
trist !

Billy B-10
Länk
pe
86
pericsso
328i -98 E46
"Första gången..." ska det stå.
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Trist trist. Att vissa inte kan se sig för.... // Daniel

-------
"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Jahapp. Läste detta inlägg i morse. Så skedde samma sak för mig nyss! En polare. Helt hopplös. Han har skrotat mycket förut!
Jag körde upp bakom honom. Står där i nån minut. Ser hur han lägger i backen framför osså hinner jag ej reagera!!
Skronk och lite skrap...ena hörnet på huven fick sig en liten törn och skärmen. Som jag dock ska byta i veckan!! Bara tur att jag ej hunnit byta ännu! Han fick ett par märken också...enda trösten.

Godkväll

da
111
davidvpt
BMW 320ik -88
Jag råkade stöta emot grannens El Camino 380SS eller vad den nu heter när jag skulle in i min ruta idag... Kofångare mot kofångare lite lätt bara, men det var lite svettigt innan jag hade inspekterat så att det inte blev någon skada. Breda däck utan servo (min) och en in i helvetes lång bil i rutan brevid (hans jänkedon) gör att det blir ett fasligt vevande och backande minst en gång med full omläggning på ratten innan man kommer in i rutan... Att det sedan lutar lite dumt gör det inte enklare... nåja, det hände ju egentligen ingenting...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.