|
|
|
|---|---|
|
sänkt bilen fram endast. med ca 20mm. bilen har m chassi annars. så bak har jag ej rört. där är den låg nog. Länk | |
| Helrätt! | |
|
Ser helt ok ut !! Billy B-10 Länk |
|
| ser bra ut, snygg bild för övrigt... | |
|
Jepp, håller med. Kanonfin bil du har! /Micke |
|
| Det där är ju precis vad som behövs på en E34...dom vill gärna vara lite höga fram...Vilka fjädrar använder du fram nudå? | |
| Looking nice!!!! | |
|
Tyckte de såg cleant ut, lite lägre och de hade blivit aningen för mkt framåt stuk. MvH Björn |
|
|
Ser mycket bra ut...bättre än min M5a som jag har i galleriet!! He de // Bengan |
|
|
Såg utmärkt ut faktiskt! För övrigt en delikat tagen bild! Riktigt bra! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
puts deluxe på den där.. imponerande ;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
Har du använt endast fjädrar eller dämpare också?? Ville nämnligen göra detta själv. Såg jätte fin ut Drive Like U Stole It!!!!! |
|
|
Ok,nu kanske jag måste börja fundera på en E34,perfekt look enligt mitt tycke oxå(och de flesta andras:)).... Snyggt med shadowline + den nu optimerade sänkningen+ fälgarna.. 5 BMWpower kryss av fem möjliga i kategorin styling ;) Mvh Janne. |
|
storken25 |
Jag ryckte tilll lite när jag läste rubriken....."sänkt end fram", jag tänkte att den skulle se ut som en raggar Volvo, men det vart hel rätt!!! En del E34 ser lite "säckiga" ut när dom är sänkta bak! Du har lyckats mycket bra! Snygg bil! |
|
tack för det positiva omdömet. sådant värmer alltid efter allt slit :) retat mig länge på att ha några cm glipa mellan skärmkanten och däcket fram medans det är lägre bak. Så e34orna är orginal. Tycker de är bra höjd bak men för höga fram. Skulle blivit alldeles för lågt för min smak om jag hade sänkt den bak sammtidigt. Vill ej att hjulen skall försvinna in i hjulhusen. De skall ligga längst skärmkanten. Kört några mil nu och det funkar bra hittils. |
|
Daytona |
stimpenbmw2--- var du tvungen att beställa speciella fjädrar till din bil med m-chassi, isåfall vilka och varifrån? har en e36 cabrio med m-chassi som jag vill sänka endast fram på och då undrar jag hur det vart. är den hårdare fram än bak eller är det jämn hårdhet/mjukhet på fjädringen? |
|
Stimpen! Precis sådana fjädrar som jag letar efter! Vilket märke är det och var köpte du dem? Jag vill endast sänka lite, lite fram och de enda fjädrar jag hittat är Weitec på Bildelsimporten som sänker 35 mm, vilket i mitt fall KAN bli i mesta laget tror jag... 20 mm hade varit bättre. Mvh /Pewe |
|
| Otroligt att en 10 år gamal bil som dessutom ligger 2 generationer bakom i modellhistorien kan vara mycket snyggare än nya 5an, världen är underlig. | |
|
stimpen: helrätt stuk, fasiken vad snyggt det blev med sänkningen fram, j*vligt snygg bil i övrigt också, beröm ska du ha 5+++ bmw-märken av 5 möjliga "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.