AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
818

BMW träff Gotland?

Dufvis
Finns det ett intresse av en BMW-träff på Gotland nu i sommar? Cruising i stan innan några krokiga landsvägar avverkas?
Dufvis:

Har du läst denna länk så finner du att det är på g...

Länk
Dufvis
För att förtydliga lite....förutom "turister" även starta upp en "Gotlandssektion" för BMW...finns intresse?
ja då..jag har frågat en hel del men det värkar aldrig bli nått...om en BMW klubb på ön menar jag då..men alla bara nickar på huvodet sen händer det inget....

jag tycker iaf att det skulle va kul...ha några träffar om året och få lite rabbat hit och dit..bara för kul...
300
höfläkt
535daT -05
Att starta en klubb...nja. Möjligtvis en sektion till BMWCS men jag tror underlaget är lite magert.
BMW klubben har ju massa aktiviteter på fastlandet så vi för åka på dom istället.
Kanske blir det lite mera bilaktiviteter belägna på ön OM Gotl Ring slår väl ut.
Dufvis
Men träffas och beundra varandras blänkande bilar? Visa favoritvägarna? Behöver ju inte "krångla" till det.... Vi är redan 2 ....vi vill bli flera....
Svärd
Säg till när och var så kommer jag!! Man kan väl träffas utan att det är organiserat i en klubb eller??

//Martin
Dufvis
Precis! Bra inställning....då är vi 3....fler?
li
1.959
liste
535i -89
Dufvis & co. - Håller just nu på att knyta ihop en inofficiell BMWPower-träff på Gotland. Spikat datum är 2-3 augusti. Ni som bor på ön - maila mig så kan vi diskutera lite kring eventuella aktiviteter etc. Har lite på g, men behöver lite feedback och tips från andra gotlänningar! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.