|
|
|
|---|---|
|
Skriver av mig i rent terapisyfte... Hann äga bilen i tre veckor innan något j-a svin försökte bryta sig in i den. Under dessa tre veckor har jag servat (insp2), lackförseglat, fixat till små skönhetsfel mm inför semestern - och nu är förardörrens lås helt förstörd med ett stort hål i plåten, samt suffletten är uppskuren på två ställen! Självklart skall alla verkstäder stänga för semester nu också, så bilen kommer se ut så här (med tejpat tak ex) hela semestern - träffar, besök hos släkten, resan till Hockenheim i vecka 31 mm Hade jag fått tag på dom som gjorde detta; låt oss säga att det hade inte varit vackert att beskåda.. En sista förhoppning är att de fingeravtryck svinen hade lämnat på den nytvättade rutan hjälper polisen att hitta de skyldiga, var där igår och dom tog vara på avtrycken. Vad är det för fel på folk?! | |
|
FYFAN! Att det ska vara så svårt att ge fan i andras prylar det fattar jag inte!! =( lider värkligen med dej. |
|
|
F--n va less ja blir. Tycker så synd om dig. blev själv av med min m5'a efter att ha ägt den i 10 dagar.. Det tog 2 ½ månad att få den fixad på BMW Group i gbg. J..ligt segt att vänta när man hade en nyiköpt bil som bara stod på verkstad. Hoppas att du får fasst det där krypet!!!!!!!!!!! Ha tålamod kompis. //111 |
|
|
Fan!! Det e ju helt jävla otroligt. Vad e det för fel på folk??? Snacka om skaplig FLÄSKLÄPP dom skulle fått om man fått tag i dem. M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.