|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
FD-Ormen! Det var ju du som pluggade på lindholmen, du kom oxå från kronoberg väl? Ja, ska kolla på Be-Te när jag kommer hem i påsk. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Stout>> Yes, that's it. Fast priset är nog per styck! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| OK, då är det bara till att köra på då. Ska höra vad BMW tar i morgon. | |
|
Kollat vad orginal kostar än? "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Javisst har jag det. Har du? :-) 243:-/st hos Förenade Bil i Malmö. Artikelnr 33 31 1 129 144 Jag tackar för FD-Ormen för den bra beskrivningen samt "specialverktyget" som är under tillverkning just nu. |
|
|
Undrar vad man väljer då? Nä!!! 3:- dyrare, då får det bli mekonomen!!! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Har inte varit så pigg på att byta dem på min bil. Men med den avdragaren och itryckaren borde det gå betydligt snabbare än vad jag hoppades på =) Skall iväg o köpa material i veckan. |
|
|
Köp inte silentblocken på Mekonomen....... Dom håller mycket sämre kvalitet än originaldelarna. Gummit är mjukare o mer rörligt på meko, så fundera inte ens på det....... Kör alltid med original eller originalkvalitet (bortslipat BMW-märke på en övrigt identisk buss.) ///Magnus |
|
|
Nya länken till silent-block bytar lektionen är här: Länk snurrade runt efter en beskrivning på nätet eftersom min E30 fick en 2:a i bes just på silent-blocken. |
|
|
Och länk till hur man själv bygger BMW:s specialverktyg för att få ur och i bussningen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.