|
|
|
|---|---|
Woodman |
Tror ej att detta objekt kommer att kosta över 2000:-SEK. BMW 320iK -87:a med motor helt OK har gått 18000mil Tycker den ser fräsch ut med tanke på gälland bud: 1,590:-SEK För dessa slantar får man väl knappt en beggad trampcykel här i Dyr Sverige alltså. Länk |
|
Ja och här går man och letar vinterbilsvrak för 10.000... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
ser ju jävligt fin ut på bilderna, med tanke på priset....dock kanske den är helt sönderrostad undertill eller något sådant? men för dom pengarna så kan man fan chansa, man har ju iaf reservdelsbil om den skulle vara slut... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Bara de gamla originalfälgarna kan man ju kränga iväg för 1500balubas. Man får dock tänka på att en E30 är nog i Tyskland vad en Volvo 240 är i Sverige. Här i sverige dödar ju rosten bilarna. I Tyskland är det nog motorn som dör först... |
|
Woodman |
ett "KLIPP TILL" E30 91:a med mkt nybytta delar..samt mkt extra utr. Pris just nu: 6,500:- (kan de bli billigare ?) Länk |
Woodman |
Eller varför inte en fräsch 535iK -88:a...går iväg snart för otroliga 7.960:- SEK. Länk |
|
320i-87 gick nyss för 171 euro... Tänk om det vore så i Sverige. Vad kul det skulle vara att köpa bil (dock inte så kul att sälja). Någon som vill köpa min bil för 800:-??? Det är nya däck... Min bil: Länk |
|
|
Gunneriusson:,,,800kr!??? är du inte klok??...det var bara för dyrt!......*s*. Nejdå,visst är dom billiga bilarna där..... Men undra om det är lönt & ta hit en bil för tex: 171 euro....menar resan t&r,bes & om det finns lite fix på den....men det är klart,dom är säkert så gott som rostfria |
|
|
Om man ändå är på genomresa så kan man ju ta med sig en reservdelsbil hem... Skulle kunna tänka mig att ta hem en kanonfin 318i från tyskland och sedan byta ut allt på min förutom chassinummret:-) Då har jag ju även en hel del reservdelar kvar (det jag bytte ut på min). Min bil: Länk |
|
|
Frågan är om man inte skall åka ner och hämta sig en 325:a för 5000 som vinterbil som man sedan kan sälja för 25.000 här hemma i Sverige till våren (när de bilarna är som dyrast...). Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Woodman |
Det går att göra fina vinstaffärer i Tyskland nu...många är helt desperata på sin jakt efter pengar till mat & hyra p.g.a den mkt stora arbetslösheten som råder där just nu... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.