|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att den var kaxig , iförsig så har jag sett den i verkligheten också o den är inte så låg som den ser ut att va på bilden . Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
Hjälp... här säger folk precis vad dom tycker. Dessa internet forum påminer litegran om hur världen skulle se ut om vi kunde läsa varandras tankar. Jag ska försöka va lite mer kontruktiv och snällare i min bedömning :) Toning enbart bak passar inte riktigt på en e46. Dubbla utblås hör nog mest hemma på lite motorstarkare bilar, typ M3. Tycker dock inte att det ser så illa ut. Passar om man inte vet att det "bara" är en 323:a. Lite väl låg baktill, för stor spoiler? Men på det hela taget tycket jag att bilen är snygg!! Speciellt framifrån! |
|
|
Tycker att den är snygg :) Länk Jag vet att det finns en sökfunktion :) |
|
| En till förstörd BMW till samlingen. | |
|
Istället för de där groteska kjolarna och fram- och bakspoilern hade jag lagt mina pengar på BMW:s egna M-paket, 18" eller 19" fälgar och ett våghållningskit som sänker bilen lite mer fram en bak, så man får en snygg linje mellan däck och hjulhus. -------- Min 318iS finns på Länk |
|
Satan22 |
fy fan .... skärpning då |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.