|
|
|
|---|---|
| Hej,funderar att köpa en 318 e36,vad ska man ge för en 318 sedan de första modellerna tacksam för svar | |
Aldric |
31 963 kr, varken mer eller mindre. Oberoende av miltal, årsmodell, utrustning, skick etc etc ... |
| Aldric; tror du ät väldigt rätt ute, möjligen kan ett par 17" höja priset en aning eller rent av sänka det om de är allt för skavda och med dåliga däck :) | |
|
Ahmo, du måste preciscera sig bättre helt enkelt.... /Simon |
|
|
Tjenare. Om jag skulle sälja min 316 -91 sedan, röd, 20 000 mil (bytt motor, 15 000 mil), sv-såld, nybes, nån lite rostfläck (ingen rost under), ingen extrautrustning, 17" fälgar med nya däck, 15" sommarfälgar och 15" plåt till vinterdäck skulle jag vilja ha 32 000 kr för den. =) Så, runt 30k bör du betala. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tror att du är rätt nära med din gissning, Bumper...... // Rocco |
|
| tänkte mig en sedan utan skinnstolar utan alu fälgar helt "naken" typ 92-93a kollade lite på blocket deras priser är runt 30000-40000 vill inte ge för mycket,nån som kan priser? | |
|
Bara att du lägger på ett per tusenlappar för vaje nyare årsmodell. En -93 318 "naken" kanske du bör ge 35k för... Om priset i annonsen är satt till 40k, så är ju det inte en omöjlighet att pruta ner den till 35k. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Köpte en nerlackad med 17" fälgar, 19900mil, 92:a, ABS, för 27000:- Fick 35000:- när jag sålde den en månad senare.. /Daniel |
|
Kowalski |
Hej Blev nyligen erbjuden 40' som inbytespris hos tre olika BMW återförsäljare för min svensksålda -94 med kamkedjemotorn. Den är dock kanske något mer eftertraktad än den med M40-motorn som ersattes 1994 och har inte rullat mer än drygt 13000 mil och är i fint skick. Så en tidig, naken 318 91-92 med normal körsträcka i fint skick skulle jag värdera till en 35000 som slutpris vid försäljning. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.