|
|
|
|---|---|
|
Härmed önskar jag er alla en trevlig sommar där vi alla förhoppningsvis kommer ha så roligt det bara går med våra bilar. Håll i körkorten bara, tänk på att farbror batong kan stå var som helst och begära tillbaka den åtråvärda lappen. Nu är det semesterdags och då slås inte datorn på! Vi hörs i höst! /Hubbe | |
|
Hubbe325: Hur ska du klara dig utan power så länge?:))) tur att det finns internet café alt jobbar hela sommaren.... |
|
|
ungefär såhär länge klarade jag mig..... J-la skitväder..... Jag dyker nog in då och då. Just nu har min bil fått för sig att spotta ut allt vatten jag häller i den, men bara när den är varm, kan det var pumpen ändå? eller bara ngn slang kanske, det rinner framtill på motorn. |
|
|
Låter väl lite som pumpen eller någon packning? Kolla även slangklämmor och skarvar. Vore ju kul om det var så lätt någon gång. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Hubbe325: Nästan en hel vecka var ju starkt ändå :P | |
|
man är nog lite beroende ändå... Jag ska kolla upp slangar och dylikt under helgen. Det verkar ju vara ngt efter termostaten eftersom den inte läcker innan den nått arbetstemp. Motorn går ej heller varm utan håller sig bra på rätt temp. (nu kör jag ju inte men jag var ju tvungen att få hem bilen....) |
|
|
Åkte till Öland i måndags, satt där i det jävla regnet i tre dagar, tanken va att vi skulle va där i sju dar. Men, kom hem idag, inget badande, inget solande, inte ens ölen smakade gott :((((( Men jääklar va det kryllade av beemers i Kalmar och på Öland, en härlig syn! :) Lite ljus i mörkret trots allt ;)) ///FrIIk/// |
|
|
Själv styr jag på måndag kosan mot färjan i Nynäshamn som skall ta mig till polarna och släkten i Polen. E hel månad blir man borta och jag är så himla glad åt denna semester då jag haft ett helvetiskt år på universitetet. Men, två terminer kvar och man är färdig:) Önskar således en fantastisk varm och trevlig sommar till alla BMW-tokar och kör försiktigt:) /D |
|
|
Så var man här igen då... Nu är bilen inlämnad för byte av vattenpumpen, den var glapp så in i h-vete. Lustigt nog så var originaldelen billigare än mekonomens piratskit. Ja ja hoppas se min älskling igen på fredag... Nu SKA jag försöka ta semester iaf.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.