|
|
|
|---|---|
|
...att när jag knappar in en väg som heter t.ex navivägen så hittar den inte den och kan alltså ej guida mig dit men när jag sedan står på den vägen så står det på GPS:en att jag befinner mig på navivägen?! Skulle den inte kunna guida mig dit då? Tacksam för svar! /Manray/ | |
|
Ingen som förstår sig på dessa apparater? ;) |
|
|
Navin hittar inte till släkten?:)) Aslem |
|
|
Asken: på tal om det, kan man inte programmera in navin så den aldrig hittar hem till svärföräldrarna? ;p Manray: har samma problem som dig, på skärmen står det att den inte kan ge korrkt vägvisning, men gatunamnet syns ändå på skärmen o ibland kan den t om guida bilen via rösten till rätt adress....helskumt.... V8 rockar fett! |
|
max f |
det där problemet finns på många olika gpser jag har fått det förklarat för mig som så att när kartan görs så kan dom göra programeringsfel så adresseen finns med men den finns inte i vägbeskrivningsprogramet brukar finnas en adress man kan mejla eller skriva till och förklara felet så ordnar dom det så får man en skiva som tack för hjälpen. |
|
det är så att om man väljer visa karta så kan man följa den "vita vägen" men någn "röststyrd vägbeskrivning finns ej i detta område. ofta på mindre och mer avlägsna vägar . :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.