|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
HEj hej hej, Är det ngn som vet var man kan få tag på miniatyrer av BMW modeller? Vet att de har några hos BMW men det är ju bara nyare modeller. Skulle gärna få tag på E28 och E34 tex. Trevlig sommar *BAWORAK* | |
|
Inte för att vara jobbig men ämnet har varit uppe, sök och du kommer att finna ditt svar Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Gå in i vilken större leksaksaffär som helst. Dom har väl ofta stort utval på sånt väl?? // Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Jag letar för fullt efter en E28 jag med. Har en riktig, men vill ha en för hyllan också. Jag samlar på bmw modeller. Har inte så många än. Men BMW har ju själva väldigt fina, men bara nya som sagt. Men denna länk kan du nog hitta fina modeller på. Har själv köpt 02 turbon. Grymma detaljer och en underbart fin modell. Länk Så kan jag rekomendera Kyoschos MINI Z serie, dom har bmw Z8. Det är hur kul som helst. Snabba trimbara radiostyrda bilar som är typ 14 cm långa. Så är det bara att hålla ögonen öppna på skrotmarknader, där brukar det vara många som säljer nya fina medellbilar. =D MVH Morgan Länk |
|
|
Kika på den här sidan Länk dom har några E28/E34or. Mvh Stephan |
|
| Stephan735i>>>>>>> Den tackar jag för nu kan jag köpa min drömbilar ALPINA B7 Turbo E28 och M5 E28 | |
|
he he , jag beställde nyss en byggsats i skala 1:24 av en bmw alpina B-7 coupé (6-serien)....... hoppas att den kommer bara ! Billy B-10 Länk |
|
|
Alltså , från länken (stephan735i) gav... Mycket trevlig sida faktiskt............tack Stephan. Billy B-10 Länk |
|
|
En som inte kan tyska, hur beställer man? Hittade M3 E30 men fattar inte var jag ska beställa? Hjälp mig! Mvh Abbe Länk |
|
Scheckheft |
Hej, Abbe först väljer du modell, sedan lägger du det "in den Warenkorb". Sedan väljer du land i rullgardinsmenyn för beräkning av portot. Sedan "Weiter" Sedan trycker du på "Bestellen" eller väljer ytterliggare varor "weitere Modelle auswählen". Gesamtpreis är lika med totalsumman. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Här är ett företag i Karlstad som bl a säljer modellbilar: Länk roadZter |
|
|
Hej Abbe! Ovanför alla modeller så står den "in den warenkorb" klicka på den rutan för modellen du vill ha sedan får du välja land på en lista Schweden för Sverige tryck "weiter" och om du inte vill ha fler modeller tryck på "bestellen" där får du fylla i address och betalningssätt. Mvh Stephan |
|
|
Tack grabbar! Mvh Abbe Länk |
|
|
Naturligtvis så var den slut i lager.........byggsatsen alltså.... Billy B-10 Länk |
|
|
Bmw i luleå säljer (inte bara dom som står i montern) var en äldre man där en gång när jag skulle handla oplje filter som hade beställt någon liten raritet. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Sedan finns SO Models i Värnamo och Robeddie i Stockholm. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Glömde den här: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Länken ovan är tagen från det här forumet: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Tänkte passa på att fynda lite modellbilar på Förenade Bils klubbkväll nästa onsdag. Tack till Sörpan för länkarna, fanns mycket att dreggla över för en prylbög :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Varsågod Kalle! Är man fast i modellbilsträsket så är man... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.