|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
chrille70 |
Håller med dig Hangaround, om vingen på M3:an. Det ser ju inte klokt ut med en sån där lastbrygga på bakluckan... / Chrille |
|
chrille70> Å andra sidan lastar han ungefär lika mycket på den vingen som på en normal kärra, om han bara får grejorna att stanna kvar där :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Har en polare med M3 -94. Han har avtagbar drag krok på sin så det går visst å ha grag på m3 |
|
|
Finns en 840i med drag här uppe i norr . Han som äger den har den som bruksbil . Inget dåligt ekipage . Kanske finns det bilder på BMWCS Nord's hemsida. Han var nämligen med på Norrträffen i år (med husvagnen på) ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Går en M5 med drag här i Halmstad. usch usch usch.... Dragkrok är något av det fulaste som finns att montera på en bil. -Mår dåligt utan M20- |
|
chrille70 |
Tryggve> Men så bra det är att ha å andra sidan! :) /Chrille |
|
Såg en svart M5 e39 på Östermalm förra veckan som hade dragkrok och takräcke monterat, såg inte så där riktigt sportigt ut. /Wille |
|
| Jag har dragk. på min M3:a :-) kanon till cykeln ... stark dragbil | |
|
tryggve> Det är ju inte riktigt för utseendets skull man monterar ett drag... Sen finns det ju mindre fula fällbara drag, och duger inte det är det ju inga större problem att modda täckkåpan som sitter där när kulan är avtagen, så att den passar ögat bättre. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Inte för att verka okunnig men vad är det som är fel med emblemet? Länk "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Mugge: Emblemet sitter felplacerat på bakluckan. Jämför: Länk med: Länk /Wille |
|
|
Du får lägga till ett mellanslag efter den första länken för att få den att funka. /Wille |
|
VIP |
Om man bara äger en bil så har man inte så mycket val, eller hur? Då får man göra det bästa av situationen..... |
|
haha wille, har du min bil som referens? =) Länk |
|
|
328-Johan; Skitbra presentation av din bil på länken, motsätter mig kommentaren om ACS Type III bara.... :-) |
|
|
Sani: Tack! =) Ska sanningen fram så saknade jag dom redan dagen efter jag sålt dom. =) Har letat o tittat på en del beggade nu på senare tid, men ska man ha ett par (vill helst ha den 3-delade racing varianten) i bra skick får man hosta upp närmare 30 lock. Känns på något sätt omotiverat när bilen ska säljas... Länk |
|
|
Det var en mindere missplacering av emblemet, men lika fel för det... Tack för hjälpen! "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Jag måste hålla med om att vissa bilar inte passar med dragkrok, än mindre med strora drag. För ca en månadsen var jag nere runt Halmstad trakten och mötte en karavan från Tyskland, bestående av fäljande: MB AMG (den stora kupen CSE eller vad den kan heta, med den skumma C-stolpen), BMW E39 M5, BMW E46 M3 och en... något mer, alla dragandes på varsin överdimensionerad husvagn. Alla verkade dock ha husvagnsfjädrar för ingen såg baktung ut. Tänk att montera husvagnsfjädring det på en M3:a eller M5:a (ja även MB AMG)!!! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
328-Johan: Jepp, den är så snygg och stilren, sen har den M3 märket rätt placerat ;) /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.