|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Micke: Svårt att säga, bakluckan kan ju blivit omlackad och ägaren kan försökt sätta på emblemet själv eller helt enkelt en dekaltrimmare :) /Wille |
|
|
Mike: Grattis till den nya ungen... då är det bara att skaffa en riktigt recaro barnstol =) Finns det någrymar bil än den nya Lambon... skull inte tro det ______________________________ Länk |
|
|
Tack, Tack. Stolen är redan inhandlad, tyvärr ej recaro. Min bil är för övrigt på väg tillbaks från verkstan efter en entusiastisk Mantorp-helg :-) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Fredrik E, he..he tänkta samma sak jag också! Mvh Abbe Länk |
|
|
Ja, ja... jag tänkte efter som man ine har råd med en recaro stol till sig själv så för det väl bli en till ungen =) ______________________________ Länk |
|
| det är inte många som bryrsig där nere.......tro mig | |
|
Än så länge :-) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
=) ..... ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Hur coolt som helst !! Billy B-10 Länk |
|
|
Extraljus ramp och takräcke skulle vara pricken över i:et ;) /Wille |
|
| Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att sätta på dragkrok på min BiTurbo. Då får man en bra dragbil. Dock så går det ju inte pga oljekylningen till bakaxel:n. Blir så mycket ombyggnadtion då i sådana fall. | |
|
Ang Murceliagon så var den orange. En riktigt läcker orangemetallic som verkligen syns. Klart snyggare än den limegröna som man har sett på div pressbilder. /Rickard |
|
|
Det är fullt tillåtet att montera en draganordning på en M3:a! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Ni som gillar Lamban Kliv in på www.lamborghini.com och bli ännu mera lik en hund! För hemsidan är bravisimo =) ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
chrille70 |
Mötte en gång en BMW 8-serie med husvagn och takbox... Det är sant, tro't eller ej!!! Mvh Chille |
VIP |
Inget konstigt med att dra ett släp med en M3:a, själv så monterade jag dragkrok på min Alpina B6 3.5 eftersom jag hade en snöskoter. |
|
En kille här hemma har drag på sin m3 limo -96, bmw orginal löstagbart med speciell hållare i bagaget o avtagbar lucka i svarta plasten på m stötfångaren, tufft, då borde man väl få ha det, när det är fabriksmont seastream styled |
|
chrille70 |
Jag kan inte förstå vad som är så fel med dragkrok på en BMW...? Det ser väl inte "värre" ut att dra släp med en M3-Limo än med en 316i-Limo? Eller en M5 resp. 520 Diesel? Har lite svårt att förstå resonemanget. Däremot skulle det se lite dumt ut att haka på något bakom en Z3 eller 8-serie coupé (se ovan)... Mvh Chrille |
|
Hellre drag än den vingen, det är ett som är säkert. M3 med drag måste ju bli perfekt, det lär ju inte sacka i backarna med kärran efter den. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
dunstan |
Alpina säljer en recaro barnstol i Alpina stuk! Liten coolt vore det... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.