|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja, kolla länken själva.... Länk ----------------- Mvh. Robban Johansson | |
| Tycker det visar hur flexibel en M3a kan vara :) | |
|
En äkta M3:a är inte godkänd att montera krok på. ______________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Kompisen åker M5-02 med drag och liknande kärra till tippen ibland, köpte takräcke och skall lacka 120cm Packlinen i silverstone metallic:) Asken |
|
|
Stämmer ! då är de nog inge m3:a ! läste papper att man inte får ha drag.. fast vem har dag på en m3a! fast jag är behöv av släpis å ha crossen på! |
|
|
Snacka om att förena Nytta med Nöje =) ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Va? Kan någon förklara varför det skulle vara förbjudet att montera drag på en M3á? Är karossen VEKARE i M3an än den är i övriga 3-serien? Nä, nu går jag ut och monterar 4 st Bosch Bigknick i fronten på M5an. |
|
|
Koni, Gäller den reglen i Ungern också? Är Ungerska bilprovningen hård med sådant, kan man fråga sig :) För visst är det väl ungerska plåtar? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
gangsta_toth |
Ja, regler är det lite si o så med i Ungern... Men tro fan att förarna är ännu värre!!! Mvh, Robert. |
|
Jag tycker att det var lite coolt... det är lite som Qvarnis som har barnstol i både Porschen och M5:an. ______________________________ Länk |
|
Gustav2 |
Apropå barnstolar. Jag såg i Lund en Porsche GT3 med Clubsport paketet med barnstol. Porsche barnstol för övrigt, såg ganska tufft ut. |
|
apropå barnstolar 2: såg en gång en Lambo Diablo med barnstol...såg liksom vansinnigt ut.. jensa |
|
|
Ja... jag tycker det ser brutalt ut... skapliga sport bilar men barnstol... Har en polare som köpte en riktigt bra barnstol... spännde fast ungen i Porschen och körde en 5 varv på ringen... skaplig uppväxt =) ______________________________ Länk |
|
|
Apropå barnstolar 3. Så såg jag för ca 1 månad sedan en italienreggad Lamborghini Murceliago med barnstol i Sigtuna. Tänk när det barnet växer upp och visar kort på pappas "familjebil" för sina kompisar... /Rickard |
|
|
Var Lamborghinin organge eller? Den brukar stå på Kungsholmen har jag sett! /Henrik |
|
|
Det finns ju Recaro barnstolar :) /Wille |
|
|
jag skulle fan själv kunna tänka mig att åka i en barnstol om jag fick åka murcielago.. /Jens jensa |
|
|
Jag tycker allt att det ser ut att vara en M3:a... och om det är förbjudet att sätta drag på dom elelr ej här så är det förmodligen inte förbjudet i (Ungern?)... eller vad tror ni. Apropå barnstol 4: Det är ju tufft att se värstingbilar med barnstol i, kanske skulle införskaffa en för utseendets skull... =) Den dagen kommer väl ändå antar jag..=) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
Fredrik E |
Helt hutlöst! Det borde vara förbjudet, att sätta en sån vinge på en M3a. ;) /Fredrik |
|
Jag har fått en son för en vecka sen så nu blir det 2 stycken stolisar. en fram, en bak tack o lov att man inte har airbag på höger sida Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Är det en m3a? Beteckningen sitter fel: Länk Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.