|
|
|
|---|---|
| Hejsan, har börjat mitt sökande efter en bmw z3 coupe och hilfe hilfe....Så mycket att tänka på och kan tyvärr inte säga att jag är något ess på bilar så om någon har tips och råd vad man bör se efter så hojta gärna till! Är även intresserad av kontakt med seriösa bilimportörer ty tanken slagit mig att kanske importera en bil, läste guiden och jag måste säga att det nog ej är för mig. | |
|
Slå till!! det är världens roligaste bil. att köra en är att lira dataspel. Även om M är överlägsen prestandamässigt så förefaller 2,8 och 3,0 som ovanligt pigga altenativ... och lite mer "civiliserade" än M. Ska du importera så gör det själv. Ta en veckas semester och åk till SÖDRA tyskland och sök. Du sparar en maasa pengar på så sätt. Kolla dock gärna i "import guiden" här på sajten, den ger många bra råd. Själv rekommerderar jag svensktköpt dock. Det är en udda bil. Ska du sälja den nån gång så är "svenkköp" en klar fördel. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
hejsan, tack för svaret...saken e bara den att jag varken kan bilar eller språket bra så....men men tanken har slagit mig! Helst vill man ju köpa en svensksåld men jag har inte hur mkt pengar som helst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.