|
|
|
|---|---|
|
Detta låter väl som "Dagens ros" typ, men jag vill bara ge en eloge till Bildelsimporten för sitt professionella beteende och framförallt tålamod när man ringer och ställer konstiga frågor! Tycker ofta att man blir bemött av en lite halvkaxig attityd när man ringer till bilfirmor och undrar om produkter. Jag vet vart jag kommer att handla framöver! | |
ant |
Jag har samma erfarenhet. Jag köpte mina fjädrar och stötdämpare där och blev bemött på ett mycket bra sätt. Det är mycket värt i mina ögon. ========== Min bil:Länk |
| Vart handlar SBR sina prylar? Bildelsimporten... | |
|
Kan bara säga gott om bildelsimporten. De bjöd på frakten är jag beställde grejer; men senare med var de väldigt tillmötesgående. Hur trevliga som helst även om man bara ringer och frågar nåt. Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys! |
|
|
Bäckis: Måste du handla ?! :) //Ticco Länk |
|
Rotti |
jaa . åt andra.. |
|
Samma här, trevliga, ger tips, hjälper en etc. Men de har lyckats skicka fel grejor till mej några gånger, vet inte om de har firmafest mitt i veckorna? ;) Mvh Patrik |
|
cdabox |
Jag måste oxo säga att de är magnifika på vad de gör... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Trots att de haft problem med leveranser pga brand mm. Så är dom väldigt serviceminded och vänliga och gör sitt yttersta för att kunderna ska vara nöjda. Jag har sällan blivit så trevligt bemött någonstans, samt att deras prisnivå är mycket human. Kamaxeln till MB som jag sist beställde var en originalkam från originaltillverkaren till MB vilket borjar för rätt kvalitet. Sidoblinkersen till BMW var BMWloggade original. Supersprintsystemet är jag också helnöjd med. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.