|
|
|
|---|---|
|
Tja! Idag damp det ner en personlig inbjudan till förhandsvisning av nya 5:an i Uppsala. Trevligt, trevligt:) Har alltid tyckt att Novation varit exeptionellt serviceminded och en eventuell provtur kommer att sitta fint. Återkommer med intrycken efter den 3:e juli. /D P.S Man kanske skulle lägga in en order på 530:in:))? | |
| Ja, det ska bli kul att få prova bilen så man vet vad man har beställt för något. | |
chrille70 |
KN, Så du har beställt redan? Skulle inte försäljningen starta först den 1 juli? /Chrille |
| Jag beställde bilen i maj men den officiella premiären är nästa helg. | |
chrille70 |
Vad valde du för utrustning? Jag har begrundat utrustningslistan och min bedömning är att bilen blir "rätt så" dyr innan all "nödvändig" utrustning är på plats... Extrautrustning för 40'-50' (och ett totalpris på ca 360'-370') får man nog vackert räkna med. /Chrille |
| Jag valde bara metallic och komfortpaket. Försökte hålla nere priset så mkt som möjligt pga att jag ska ha den som tjänstebil och då blir det så hög förmånsbeskattning på den del av priset som överstiger 289.500:- | |
|
dominik Då syns vi på Novation. Har för övrigt sett dig ett par gånger ute på vägarna, fin bil du har. _____________________________ Mvh HES Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.