|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
acey: Gotland ja kanske det beror lite på vilket datum som bestäms. Men att köra på banan med MIN bil det vet jag inget om:) Så bra att vi är överens om klistermärket/dekal/emblem |
|
|
Starre: Gotland är 2-3 augusti. Vadå något ska man ju köra tvivlar på att det står en Z4 utanför tills dess. Man kanske skulle köra upp bilen i lägenheten efter att man ditecat den. Garage (flerbilsgarage) 826kr/månad är ju hutlöst!! |
|
|
acey: Menar vi samma? se nedan: BMWPowerweekend på Gotland slutet Juli/ början Augusti Då du inte får tvätta bilen på 2veckor så blir det ju bara 826kr eller hur:)) |
|
|
starre: Ja, det tror jag kolla länken Länk näst längst ner så skriver liste att det är spikat datum. Jag ska bygga mig ett eget garage, verkar vara bra förtjänst. Ska bara ta 750kr/månad ;) Hoppas BMW Group GBG kan skaka fram en Z4 med nya SMG systemet, då kanske det blir en bil tills augusti ;) |
|
|
Jag hade en Mini för 2 veckor sedan hos Stockholm bilvård och fick ett ditecmärke påsatt på undre delen av regskylten och jag har "cooper" emblem bak... // Mattias Länk |
|
|
Starre: Japp, det var ganska skönt att blev framkört o klart :DD Vill ju inte skita ner bilen i onödan. Jag har också haft MrCap innan på B10:an och var/är nöjd med dom också, alltid kul att jämföra olika "märken". På Söndag åker B10:an fram...:))) Trevlig helg! M V H Stephan _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.