AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.673

Ditec=snabbare bil-?

Sida 2 av 3
ant
cdabox: Kolla här Länk

==========
Min bil:Länk
cdabox
hehe...tack =)

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
cdabox
va ska du köpa för vrål åk nu då ?

cdbox:

se länken:

Länk
cdabox
starre: tack =)
När får jag provköra din skönhet då ? Den drog så fint på träffen vid brostugan =)

cdabox:

Tack:))
Tja babes!

Har faktiskt frågat Jörgen angående att han på vissa bilar sätter en Ditec-dekal på sidorutan och på andra ett Ditec-märke uder babageluckan. Svaret jag fic var att om bilen är befrad från modellbeteckningen så sätter han inga emaljmärken baktill coh tvärtom. Svårare än så är det inte.

Ha' de

/D
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vem vill ha ett fult ditecemblem bak? Hoppas verkligen att det är valfritt :)
acey:

Ditec emblemet är MYCKET DISKRET annars hade jag tagit bort det.

Fråga:Z4 3.0 kanske hmmm
Starre>>>>Har MrCap visat sig vara MrCrap i ditt fall eftersom du låtit Diteca bettan?

/D
dominik:

Om du fråga Asken så säger han ja:))) har svårt att dra några slutsatser än så länge då jag bara haft den i 3dgr. Och som du vet så ska man inte tvätta den för än 2veckor senare....

Men att säga att MCap är MrCrap är är alldeles för hårt enligt mig.

Jag hade fått några stänk av någon gul färg på några ställen hmmmmm så då tänkte jag varför inte testa det som Asken alltid har mobbat mig för att jag inte valde.
Starre>>>du förstår väl att mitt tidigare påstående var ett lättare skämt:) Tycker att MrCap är mycket duktiga, i allafall i Uppsala som fräschat upp mina framstolar som blivit lite grådaskiga efter ettårs användande. Hämtade ut bilen därifrån tidigare idag och allt är som nytt efter att de gjort ett race på dem med våtdamsugaren. Mycket nöjd som sagt:)

MVH

/D
dominik:

nja var lite osäker....

Fråga:Var sitter din dekal om du nu har någon dvs
Starre>>>titta in under min profil så får du se. Utöver denna sitter det även en diskret dekal på bakre sidorutan på passagerarsidan. Snyggt faktiskt.

MVH

/D
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Starre: Diskret? Dom har säkert fler varianter men det jag har sett är det fula 1x1cm märket som ofta står jämte modellbeteckningen. Inga dekaler på bilen tack. Räcker det inte med att få en faktura bara? :)
cdabox
tänkte precis Diamond Brite:a min men så var det nåt nöt som dammade in i röven på en så man får väl vänta ett par månader...

acey:

den är nog 1x1 på vänster bakfönster enligt mig diskret du får väl komma upp/ner så får du ta ett titt på betan du nämnde ju att du vara lite sugen:)))

Fakturan ja det kostar att ligga på top........
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Jag har emblem på och slapp ditec-märket, fick ett klistermärke i nederkant av bakrutan där det står Stockholms Bilvård, men det stör mig inte.

Starre:

Du vet att man får åtminstone tvätta fälgarna och ev. hjulhusen också :DD
Jag tvättade mina fälgar alldeles nyss...

M V H
Stephan

_____
Länk
STEPHAN:

Sånt fick jag med ett klistermärke på samma ställe som du, i så fall skrev jag fel när jag skrev emblem.

Tänkte gå ner efter jobbar och spola av bilen jag oxså...hörde att du hade en som hämtade bilen åt dig:))tänk vad bra vissa har det.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Starre: Ja, ska du till gotland? Tänkte jag skulle ta och klämma några hårda varv din betta runt gotland ring så det får sotas ur lite ;o))).

Jag kanske skrev lite klantigt. Emblem ala 1x1cm plus 0,5 cm tjockt är inte ok. däremot ett litet klistermärke är väl okej om man nu måste ;)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.