|
|
|
|---|---|
|
Det är ju en dag på stippen på Säve, GBG, på lördagen den 5 juli. ommer det något folk härifrån då??? från forumet alltså. ____________________ | |
| Jag hade tänkt att kika ned i alla fall. Måste se min kompis köra... | |
|
Jag kommer nog att lulla dit om jag har tid.....skall flytta nästa helg. OO=00=OO |
|
|
Jag hade tänkt åka men nu ska jag ha jour hela den helgen så jag siktar in mig på nästa Bilsport event istället på Mantorp Park. /Wille |
|
|
Ja... det hade ju varit kul att träffa lite folk som är här på forumet. ______________________________ Länk |
|
|
Självklart hade jag åkt ner om man inte var i Prag just då:-( Vi ses på Mantorp:-) /Lidberg |
|
|
Kanske går att ordna något så fler kan kanske få ett intresse för BMW, bara ett litet tält med info om t ex BMWPower... Eller bara en liten träff på området... |
|
| Jag kommer. Tar med mig Kilen och hans 540, om han får för sin fru :) | |
|
Ja, det hade ju varit kul... vi måste ju synas lite... ______________________________ Länk |
|
|
Jag får mitt körkort den 4 juli (förhoppningsvis). Kanske hade vart en kul grej o va på strippen det första man gör med bimmern :P Inte för att en gammal 518iS har så mycket att komme med, men vafan. Kul å testa kanske. HA DE! Beat My Wagon |
|
|
Jag hade nog inte tänkt köra.... men titta är ju kul... om det blir bra väder. ______________________________ |
|
|
Hur många är det som kommer att komma ned nu då? Jag ska ned och titta, inte köra! För den som vill snacka och träffas, slå en signal vet ja... Dock tänker jag inte svara då det körs RWD med överladdning pga att min kompis kör där då med sitt lilla monster... Hoppas han kapar ca 0,5 sek och 12-13 km i slutfart denna gången, förra gången var det sådan motvind så att det motsvarade de siffrorna på ett ungefär. Det var lika för alla klasser den dagen... tfn: 070-3509596 Väl mött där nere... Mvh Tobias |
|
|
Jag skall nog ner om det är väder. Tar tjejens grabb (sex år) med mig, det ska börjas tidigt med bensin i blodet... Gäller träffen på OK Bäckebol kl 11 fortfarande?... |
|
|
Jag kommer i samband med BMW-träffen Simba anordnar. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Ni som inte har varit inne och anmält er till träffen kan ju göra det ju fler destu roligare... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Jippppie!!!!! ...för att jobba idag istället för att kolla på snabba bilar :( /Wille |
|
|
Visst var det en trevlig dag, inte vart det många som kom fram för att tjöta lite... //Ticco Länk |
|
| Ticco: Fin tid du lyckades med. Näe, jag hann inte fram att prata då jag tog kort och höll till borta hos Kilander när det inte var någon aktivitet i rwd med överladd. Tror jag har dig på kort någonstans också. | |
|
Nu finns tiderna upplagda på bilsport.se: Länk /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.