|
|
|
|---|---|
Mullpung |
Som är färdig portad på insug och avgas, Vad kostar en sån? |
| Räkna med 3-5000 för en portning. Färdiga toppar hittar man sällan. | |
|
Erik Marklund (MC Express) gjorde ett jävligt fint jobb då han portade min topp och slipade in ventilerna. Han tog 2500:- för det. Då var det utan kvitto iofs. Men jag har full garanti på jobbet ändå. Seriösare, skickligare och noggrannare får man leta efter. Visseligen tog det lång tid innan jag fick tillbaka den....med det var jag medveten om. Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
Varför undrar Thomas det??? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
Rotti |
ck3....vad du tycker är bra säjer inte mycket... Bäckis har portat en hel del toppar med bra resultat som in kanke vet.... |
| Marklund är duktig, det vet jag. | |
Jonas_L |
Rodge......Thomas undrar det bara för att människan som köpte 327an av honom håller på att ska kräva pengar av honom för att toppen på den var pajj,och fanskapet påstår att det gick på 15k att fixa den!!!!Och det tror vi inte ett jäkla smack på!!!! |
Rotti |
att laga en spräckt topp kan mycket väl kosta 15tusen.. |
|
Köpte själv en nyrenoverad topp M20B25 med allt nytt i för 6000:- inkl. frakt från Piteå!... rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
| Ett nytt tomt ämne kostar 12000kr, och att laga brukar inte vara möjligt. Tror nog alldeles säkert att det kostar 15k om man lämnar iväg jobbet, minst. | |
Mullpung |
Kan ju bara tilläga att jag krävde kvitton på allt, Har inte hört nått från han på 1 månad, på 1 månad jinner man fixa fram många falska kvitton! Tror inte han ringer till mig nått mer! |
Rotti |
vilken lämmade du toppen till mullpung? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.