|
|
|
|---|---|
|
Hej, vad bör man ge för en 523 Touring-00 som gått 5900mil, sv.såld i bra skick?? | |
|
Eftersom du inte nämner något om utrustningen så antar jag att den bara har komfortpaketet. Hos en handlare får du säkert ge 200' eller något över med garantier. Köper du privat skulle jag ge den ett värde kring 180', sv-såld plus lågt miltal gör den attraktiv på marknaden. -------------- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
BlackMunichWagon:s värdering låter rimlig. Osäkert vilken utrustning den har dock detta gör att värderingen kan fela. Själv tror jag att den kan fela så mycket som +-15 KSEK beroende på om den är riktigt snikutrustad eller mycket välutrustad med navi, SCHiin etc /Simon |
|
|
titansilvermet., dolt drag, M-utrustad, regnsensor, larm, farthållare nya 17" med 235-45. |
|
|
Är väl egentlligen bara draget a ca 8.200:- och Metallic a 6.900 som är extra utrustning beroende på vad du menar med M-utrustad. M-ratt och växelspak ingår i komfortpaketet och är ingen direkt mer kostnad. Sportpaketet med M-spoiler mm är jag tveksam till om det fanns till touring år 00. För sedan så kostade det dock ca 30.000. Priset a ca 180-200 är väl dock en nivå som känns rimlig. |
|
chrille70 |
M-sportpaket (M-spoiler, 17" mm) till 5-serie touring kom hösten-01. Kuriosa... Annars låter 200' som ett ganska vettigt pris för en sv-såld bil. Hittade en liknande bil för 195' på bytbil.com, oerhört snygg i mina ögon! ---> Länk Mvh Chrille |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.