|
|
|
|---|---|
Mangemannen |
Vad ger jag för en sådan. BMW 328 12 000 mil (garanterade) S o V däck på Lm fäljar skinn Ac Stilrent lullull Superbt skick inte en skråma |
|
Vilken årsmodell, är det import? Vad menas med "stilrent lullull"? Är det bak-vinge a'la Boeing eller ngt diskret? Den har ju "rätt" utrustning så jag skulle nog ge cirka 140' för en -96 med 12' garanterade mil. |
|
|
Den saknar ASC+T verkar det som, trist på vintern. Själv tror jag snarare på ett slutpris på 120'. Simon |
|
| Jag trodde det var standard på 328:an men det kanske bara gällde 5-serien? | |
|
Jag tror att ASC+T blev standard på e36 97, ialla fall 323/328. Simon |
|
Mangemannen |
Tjenna allihopa tack för era svar.- det är en 328 -95 där är inte asc-t men resten finns på den. där är lilla datorn i ochså. MVH / Magnus |
Mangemannen |
glömde säga det. den är importerad. Men vilken bmw e36 är inte det. // Magnus |
|
OK. Då tror jag nog kring 110-120 är rimligare. I princip är 85% av alla 92-95:or E36 coupeer i Sverige importerade. Minns själv hur dålig nybilsförsäljningen i Sverige gick under dessa år... |
|
Mangemannen |
Tänkte erbjuda han 115 000 då skall den vara nyservad. Han sa att hans sista bud vatt 120 000 men det tycker jag är lite mycket. // Magnus |
Mangemannen |
Bilen är köpt och jag fick den för 118 000 det Själv väldigt nöjd med bilen. Väldigt fin både i motor och övrigt skick. Tack för alla shjälp. / Magnus |
| Grattis till bilen och välkommen till klubben! | |
Mangemannen |
Tack skall du ha. Det går verkligen riktigt jäkla bra. Hade en golf vr6 innan men det går verkligen inte att jämföra. // Magnus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.