|
|
|
|---|---|
|
har precis bytt batteri, och när jag slåt på strömmen står det Code Wait i stereon, vet att det ska stå Code---- finns det någon resett knapp eller liknande, eller e det bara att pinna iväg till närmaste bmv verkstad och låsa upp den ??? -BeemerMaan- | |
|
Om man slagit in fel kod ett antal gånger så brukar vissa apparater visa "code wait", man kan göra ny inmatning först efter nån timma eller så. FP |
|
|
BeemerMaan: Har för samma sak som folke+att vid varje misslyckad försök så förlängs tiden med det dubbla.På samma sätt som på datorer ja du vet säkert |
|
|
Men saken är den att jag inte har slagit in nått alls, bara satt i ett nytt batterie.. man kan inte trycka på några knappar utan det står bara Code Wait.. -BeemerMaan- |
|
|
Prova att bryta spänningen en stund till stereon och se. Rätt kod måste du ju ha till hands annars blir det nog till att besöka BMW-verkstan för hjälp. FP |
|
|
Så nu är min stereo upplåst igen =) efter en resa till Öland och ungefär 1,5 timme i bilen så stod det inte code wait längre utan bara code---- precis som det ska, så nu funkar allt igen =) tack för inläggen, alltid nice med hjälp -BeemerMaan- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.